subota, 21. veljače 2009.

Kremasti svinjski odresci

Sastojci (za 4 osobe):

4 male žličice običnog brašna
1 žicu kadulje (osušene)
4 svinjska odreska
2 žličice ulja
malo maslaca
1 manji luk (fino izrezan)
225 g gljiva (šampinjona) narezanih
3 žličice likera (npr. šerija, rakije od oraha i sl.)
200 ml vrhnja za kuhanje
kao prilog uz ovo jelo možete skuhati tjesteninu, riži ili što imate pri ruci...


Postupak:

1.pomiješati brašno i kadulju, dodati sol i papar. U pripremljenu smjesu uvaljati svinjske odreske.
Ja više volim isjeckati meso na sitne kockice tako da skratim vrijeme kuhanja. Zagrijati jednu žlicu ulja i maslac te i prepržiti meso na naglo dok ne dobije lijepu smeđu boju. Izvaditi meso iz tave i staviti na toplo mjesto.
2.ugrijati ostatak ulja i pržiti luka 1 minutu. Dodati gljive i pržiti ih 2-3 minute. Dodati liker i pustiti da sve zajedno proključa.
3.ubaciti unutra vrhnje za kuhanje. Dodati meso i kuhati sve zajedno još 5 minuta.

Dodatak:

osim što sam isjeckala meso na kockice, umjesto gljiva (koje sam zaboravial kupiti :) dodala sam jednu tikvicu i jedan patlidžan koje sam prethodno narezala na kocke. Svo povrće sam kuhala na isti način kao i šampinjone. Uz meso sam poslužila salatu od mrkve i domaći kruh.
Boje su prekrasne, što se i vidi na slikama :)



Slika1. Mix




Slika2. Salata od mrkve

Nema komentara:

Objavi komentar