srijeda, 18. veljače 2009.

Pita od povrca

Tijesto koje sam zamjesila za kruh podjelila sam na dva dijela. Od prvog dijela je nastao kruh koji se moze vidjeti na sljedecem linku.
Drugi dio tijesta sam upotrijebila za pitu. Podijelila sam tijesto na dva dijela, te ga razvaljala da pokrijem tepsiju u kojoj cu peci pitu.
Nadjev za pitu sam slozila tako da sam napravila salsu od rajcica uz dodatak umaka za tacose od rajcice (onaj umak sto se kupi za umakanje tacosa ili dobije u meksickom restoranu). Prije nego sto je umak bio gotov sam dodala narezane sampinjone i kuhala ih u umaku dok nisu omeksali. Na kraju sam dodala zacine po potrebi plus majcinu dusica koja se izvrsno uklopila. U salsu sam dodala i dvije zlicice secera da ubijem okus rajcice.
Prvi dio tijesta sam stavila u zamascenu tepsiju za pecenje, dodala svoj nadjev+kulen narezan na snite po vrhu. Na nadjev sam stavila drugi dio tijesta koje sam razvaljala na duljinu malo vecu od ruba tepsije tako da mogu nadjev fino preklopiti. Na vrh tijesta sam posula majcinu dusicu i premazala uljem da dobije finu koricu.

Slika1. Pita iz razlicith uglova



Nema komentara:

Objavi komentar