nedjelja, 13. rujna 2009.

Juha od buče




Slika1. Juha od tikve

Ljeto je na izmaku, vrijeme se polako pretvara u pravo jesenko pa rekoh pravo vrijeme je za buču. Na placu sam našla prekrasan komad, narančaste boje, bez koštica. Ne znam koja je to vrsta buče, ali znam da mi se juha jako svidjela i ponovo ću je raditi.
Recept:
Isjeći buču na kockice, staviti u lonac i preliti vodom u koju se doda malo maslinovog ulja. Staviti sve zajedno da se kuha dok buča ne omekša. Dodati vrhnje za kuhanje (ja koristim sojino jer mi je boljeg okusa od "običnog" vrhnja), soli i papra te promiješati sve zajedno u blenderu sa se sjedini. Na kraju dodati i muškatnog oraščića, količinu prilagodite vašem ukusu. Vratite juhu na vatru i pustite da jednom proključa. Nakon toga isključite štednjak i ostavite da juha odstoji par minuta prije serviranja.
Uz buču za kuhanje, kupila sam i par ukrasnih tikvica. Jedna od njih se nalazi i na slici pokraj tanjura za juhu.

Broj komentara: 8:

Unknown kaže...

Izvrsn aje juha od tikve! Asličica - super!

Andrea kaže...

Volim sve vrste krem juha, a posebno volim tikve i tikvice.
I ja imam jednu ovakvu malu ukrasnu tikvu, totalno mi je fora. Sviđa mi se i ova zdjelica! ;)

Josipa kaže...

ova juha mi je san snova i jedan je od razloga zašto volim kasno ljeto/jesen :) zdjelica mi je predivna... je li glinena?

Sweet Corner kaže...

obozavam buce na sve nacine, a najvise onu iz pecnice, juha ti je prefina!

jubistacha kaže...

I ja volim jesen zbog buče. Zdjelica je ukrasna drvena. Ovdje je poslužila kao model, inače jedemo iz većih tanjura/zdjelica. Ovako mi se činilo da će slika biti efektnija. Nisam nikada jela pečenu buču, to je sljedeće na listi: to be cooked ;)

Ana-Marija kaže...

njami :) ovo bas najavljuje jesen, a veseli me to vrijeme kad se moze jesti i malo "konkretnija" hrana. (nije da mene ljeto u tome priječi, ali eto... :))

Monika kaže...

jesen me ulovila nespremnu...nisam se ni snašla, a eto već kiša i magle...ali i prvih bundeva na placu, što me uvijek jako razveseli...juhica je super!

Anonimno kaže...

Reklama za pletene pelene???? Ne vjerujem, koji jadnici su toliko glupi da popuše foru da je to bolje za njihovo dijete i onda peru govna svaki dan sa uzvišenom mišlju kako su oni super. Peru govna svojim golim rukama i razmišlajaju kako čine dobro djelo.
Perite govna ljudi, perite govna to je dobro za vašu djecu. Perite govna ljudi, perite govna, to je dobor za vas.

Objavi komentar