utorak, 8. rujna 2009.

Pogačice sa sirom


Tijesto:
25 dag brašna, 25 dag margarina, 2 žumanca, 25 gad mladog kravljeg sira, 1 prašak za pecivo, na vrh noža soli


Priprema:
Brašno prosijati u posudu. Napraviti malo udubljenje i u njega dodati razmrvljeni margarin, žumanca, propasirani sir, prašak za pecivo i sol. Umijesiti tijesto i presaviti ga 5-6 puta. Svaki put kada se tijesto presavije, razvaljati ga. Ostaviti tijesto 2 sata u hladnjaku. Ohlađeno ponovo razvaljati do debljine jednog centimetra. Malom čašicom izrezivati pogačice. Premazati ih tučenim žumancima i sesamom (po želji). Peći 30 min na 200 celzijusa.


Broj komentara: 7:

Sweet Corner kaže...

obozavam sir i sve sto ide s njim, pogacice su super!

Unknown kaže...

Izvrsne pogačice!

Josipa kaže...

joj kako ja volim ovakve stvarčice... kad počnem, ne mogu prestati jesti :) imam jedan recept za mini pogačice s vrhnjem koji me podsjetio na ovaj tvoj... baš bih mogla iskombiniratu nešto jer mi je već dosta slatkog :) na fotkama se vidi ogroman napredak! :)

Olivera kaže...

Obozavam ove pogacice. Pravila sam ih, ali je recept bio malo drugaciji.
Po ovom receptu sam ih jela letos u Hrvatskoj i mnogo su ukusnije, tako da je zemenuo moj recept.
Pozz

Andrea kaže...

Jubi ovi zvuči jako, jako fino. I ja volim ovakve grickalice, jedina im je mana što ih ne mogu prestati jesti. :)

P.S.
Slažem se s Josipom po pitanju fotku. Sve bolje i bolje! ;)

jubistacha kaže...

Shvatila sam da se svi slazemo kada kazemo da je tesko prestati jesti pogacice jednom kada krenes :)
Hvala na komplimentima za slike, trudim se!

mimihumi kaže...

U.. ove pogačice obožavam,pravim ih na isti način..

Objavi komentar