subota, 19. rujna 2009.

100-ti post: Pržene papaline i pire od bundeve




Slika1. Papaline i pire na dvopeku

Ovo je jubilarni 100-ti post na ovom blogu, a još malo pa ćemo slaviti i prvu godinu postojanja. Za ovaj post sam htjela napraviti nešto malo drugačije od uobičajenih kombinacija jela.
Papaline sam umiješala u oštro brašno i pržila na dubokom vrućem ulju. Kada su bile pržene izvadila sam ih na tanjur i odmah posolila.
Pire od bundeve sam napravila slično kao i pire od krumpira. Skuhane kockice bundeve sam pomiješla s maslacem, vrhnjem za kuhanje i izmiksala u blenderu. Na kraju sam dodala začine: sol, papar i muškatni orašćić. Pire je ispao super, jedina razlika jest tekstura, naime ovaj pire je mnogo mekaniji nego onaj od krumpira. Okus je fantastičan, volim kombinaciju slatkastog okusa bundeve i muškatnog oraščića. Jako dobro se slaže s papalinama jer su one slane, a pire je slatkast pa se fino nadopunjavaju.

Broj komentara: 14:

Josipa kaže...

kao prvo, čestitam na 100-tom postu... lijepa je to obljetnica :) fotku sam već komentirala i mislim da se može reći da ti je ovo najbolja do sad... a pire ću sigurno probati jer mi je to super ideja!

jubistacha kaže...

Hvala Josipa, uz takve učiteljice mora se viditi napredak u fotkanju ;)

Vali kaže...

čestitam i ja na jubilarnom postu!
Super si to iskombinirala, a ovaj pire od bundeve ću probati što prije!

Andrea kaže...

Čestitam draga, ja pišem blog nešto duže, a još nisam došla do 100. posta. ;)
Već sam ti na forumu napisala da je fotka odlična, jako volim kombinaciju ljubičaste i narančaste. :)
Ovo jelo zvuči izvrsno, ja tek sad pomalo uvodim razne tikve u našu prehranu, baš mi se peče kuglof s tikvom (nekom malom narančastom). :)

Вера kaže...

Sve čestitke!Želim ti još puno divnih i kreativnih postova!!!Volim bundevu i svidja mi se recept!

Unknown kaže...

Evo i ja se pridružujem iskrenim čestitkama na tvom 100 - tom postu! Sve je divno i recept i sličica!

Anonimno kaže...

cestitke i od mene.:)
ja sam davno prosla 100. recept i nisam se niti sjetila obiljeziti ga. zato cu to nadoknaditi s 200.:)))

Anonimno kaže...

to sam ja, monsoon, snjezana. nisa mogla komentirati na drugi nacin osim anonimno...:)

Sweet Corner kaže...

cestitam na jubilarki:)))) jos puno, puno lijepih recepata ocekujemo od tebe, kao sto je i ovaj!

jubistacha kaže...

Hvala cure, veseli me kada pogledam koliko toga sam uspjela napisati na blogu. Baš sam se pitala tko to anonimno komentira, monsoon što te nema na forumu?

Shangri La Food kaže...

još barem 100 x 100 ti želim :))

a fotka je sjajna, baš kao i jelo

Sanela Mallory kaže...

Čestitam! I želim ti još puno postova:)

Frizhider kaže...

hehe, upravo sam upisala "pire od buče" u gugl, kad ono jubistacha <3

jubistacha kaže...

@Frizidher: imam dobar SEO ;)

Objavi komentar