četvrtak, 3. rujna 2009.

Zagorski štrukli

Nisam nikad jela domaće, već samo one kupovne smrznute koje i nisu bile loše. Zato odlučih napraviti prvi put domaće zagorske štrukle. Od navedene količine u receptu može se napraviti velika količina šrukli. Ja sam zaledila višak pa ćemo imati jedan brzinski obrok domaćih štrukli iz frižidera :)


Slika1. Presjek štrukle

Tijesto:
30dkg brašna, 25dkg maslaca, 5dag šećera, na vrh noža soli, 2 žlice ulja, 1 žlica slatkog vrhnja, 2dl jogurta, 1dl mlijeka
Nadjev:
50dag mladog sira, 10dag kiselog vrhnja, 2 jaja, 10dag šećera
Dorada:
2 žumanca

U prosijano brašno umiješati razmrvljeni maslac, šećer, sol, ulje, tučeno slatko vrhnje, jogurt i mlijeko. Umijesiti meko tijesto i tanko ga razvaljati.
U posudu staviti propasirani sir, kiselo vrhnje, jaja i šećer. Vilicom miješati sve dok ne postanu jednolična smjesa.
Razvaljano tijesto premazati nadjevom, smotati ga u rolat i porculanskim tanjurom sjeći komade dužine 5 cm. Poslagati ih u namazani i brašnom posuti lim. Premazati umućenim žumancima. Peći 30 min na temperaturi od 180 stupnjeva.

Napomena:
meni je ova količina brašna bila premalo jer kada sam stavila mokre sastojke smjesa se nije fino mjesila tj.bila je premokra. Stoga sam postepeno dodavala još brašna dok nisam dobila fino tijesto. Umjesto običnog bijelog brašna dodala sam malo raženog pa je tijesto ispalo malo tamnije. Još sam šećer zamijenila sa soli, ne u istoj količini kao šećer već prilagođeno :)


Broj komentara: 10:

Unknown kaže...

Ej, izvrsno si ti to napravila. Ja ti nikada ne pravim te štrukle jer pravim pitu a to mi je slično!

Sanela Mallory kaže...

Već dugo ih nisam radila, jaih ne volim. Ja kao i snježa, volim pite i to mi nije problem napraviti, ali na štrukle nikako da se odlučim. Tebi svaka čast:)

jubistacha kaže...

Hvala cure, samo sam htjela probati nesta novo. Ali volim ja i pite, tako da ce uskoro i one doci na red :)

Shangri La Food kaže...

Štrukle su mi apsolutno jedno od najdražih jela .. volim Ledove , ali nije to to. nisam još skupila hrabrosti da ih idem sama raditi.

Unknown kaže...

Pravi originalni štrukli se kuhaju u slanoj vodi, a za kraj kad ih izvađiš iz vode u drugu posudu se zaliju s prezlama prepečenim na vručem ulju. Ovo mi više izgleda kao pečeni štrudl od sira.
Vlažno je tjesto jer si stavila vjerovatno jogurt, koji nejde u orginalni recept. Ali mi i ovo super zvuči, pa ću i ja to jednom probati.

Andrea kaže...

Ni ja nikad nisam radila domaće štrukle, samo one ledove. Pripremam ih ovako kao je šestinčanka opisala. Već neko vrijeme se spremam otići kod frendove mame na instrukcije jer sam par puta pokušala razvući to tijesto pa mi nikako nije išlo. Tebi su vidim odlično ispale iako ti je tek prvi put, bravo! :)

jubistacha kaže...

@sesticanka: nisam znala da se tako rade prave strukle. Ovaj recept sam nasla u jednoj kuharici pa reko da probam. Drugi put cu probati onako kako si ti napisala. Hvala
@andrea: probaj svakako i javi dojmove. Mozda nam poslije mozes ti odrzati instrukcije :)

Vali kaže...

Svaka čast! Nikada ih nisam sama radila. Bravo!

Sweet Corner kaže...

joj, prefino izgledaju, prefino!!!!

kreativka kaže...

mmmmmmmmm štrukle, nisam ih nikad probala, a niti ih se usudim praviti jer vjerujem da mi ne bi uspjeli... meni se to čini da je samo za vrhunske majstorice kuhinje....

Objavi komentar