petak, 20. studenoga 2009.

Ljubičasta torba


Ovo je jedan od rođendanskih poklona koji stiže s veelikim zakašnjenjem. Ja se nadam da će vlasnica biti zadovoljna, probala sam iskombinirati nešto imajući na umu zadane smjernice pa ćemo vidjeti jesam ja to dobro složila ;)

Dakle, torba je ljubičaste boje, neobičnog oblika. Unutrašnjost je obložena materijalom plave boje, iste one kao na aplikacijama s vanjske strane. Aplikacije su rađene onako iz glave i ne prestavljaju neki specijalni oblik. Namjerno su obrubljene cik cak bodom s koncem ljubičaste boje radi kontrasta. S desne strane se nalazi maleni džepić koji ima podstavu zelene boje, vidi se malo na rubovima džepića. Sa stražnje strane torbe se nalazi običan džep bez patenta obrubljen cik cak bodom s plavim koncem, pogađate opet radi kontrasta :) Torba se zatvara pomoću patenta, a ručke su podesive veličine.

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

jaaaaaako mi se sviđđđđđaaaaaa
:)))

hvala ti bejb!!!
i sretan i meni i tebi rodjendan
i svaki dan :)
zagrljaj

Unknown kaže...

Prekrasna je!

gordana kaže...

o ,super je! lijepi su mi i ovi cvjetići, oživili su mal otamniju boju torbe.

Вера kaže...

Stvarno lepo izgleda.Ja volim tu ljubičastu-lila boju!

Shangri La Food kaže...

sjajna je.. volim unikate

Andrea kaže...

Prekrasna je! ;)

Josipa kaže...

odlična je! svaka čast!

Sweet Corner kaže...

ajme super je, taman moj stil, jako mi se svidja:)))

kreativka kaže...

lijepa je torba, ljubičasto je in....i biti će uvijek....vesela je i unikatna....pet+

Diana kaže...

Predivna!!! Totalno originalna i mastovita! Ja dajem 10+!

Objavi komentar