utorak, 24. studenoga 2009.

Mala putna torba


Slika1. Mala putna torba

Ideju sam dobila sa stranice Amy Butler koja ima veliki raspon svojih proizvoda. Osim što izrađuje predloške za šivnje torbi ona piše i knjige. Već odavno se spremam naručiti jednu njenu knjigu. Trenutno sam zadovoljna s idejom, jer predložak za šivanje još nisam naručila pa sam se morala osloniti na svoje snage. Iako se na slici dobro ne vidi, torba je modre boje u kombinaciji s krema ručkama i vanjskim džepom. Unutra se nalazi podstava boje slonovače i mali ušiveni džep s patentom koji je iste boje kao vanjski. Sa strane se nalazi jedan prsten na koji se mogu prikačiti razne stvari kao npr. mobitel ili mali nesseser...

Broj komentara: 10:

Unknown kaže...

Ti si neumorna!

gordana kaže...

super je oblik...a materijal je baš kako treba biti! odlična je!

Вера kaže...

Krasno izgleda.Vešte ruke imaš.Ja sam i inače,valjda i zbog dece,jer treba uvek imati više stvari u torbi,ljubiteljica većih torbi.

jubistacha kaže...

I ja volim veće torbe, po mogućnosti da idu preko ramena jer uvijek se nađe šta ću unutra utrpati :)

Vera kaže...

Prvi put vidim tvoj blog.Odusevila sam se od tvoje sivenje torbice i sivenje uopcenito. Od sad cu redovite pregledavati sto ima novo :)

jubistacha kaže...

Hvala drenka, baš sam pogledala tvoj blog o kukičanju i vidim da ima mnogo zanimljivih postova.

Sweet Corner kaže...

ja bi tvoje ruke:))) opet, odlicno!!!

Andrea kaže...

Preslatka mi je i ova torba. Super izvedba draga.:)

Josipa kaže...

odlična je! svaka čast na trudu i idejama... i strpljenju :)

Tadeja kaže...

Jako, jako zgodno! Obožavam takve putne torbe. Doduše platnene koristim samo ljeti i imam ih nekoliko i sam vrag zna što sam sve u njih u stanju ugurati!
Imala sam namjeru ljetos Timni i sebi napraviti slične, uključiv i hlače istog uzorka ( nekako sam si nekakav prugasti zamislila ), ali....treba naći uzorak, pa napraviti kroj, pa izvući mašinu...pa......prošlo ljeto :(

Objavi komentar