srijeda, 27. listopada 2010.

Lisnato tijesto s višnjama i bananom



Ovo je jedna ultra brza savijača za sve one koji nemaju vremena ili im se ne da boravit u kuhinji dulje od dvadesetak minuta. Pomažu nam polunapravljene ili prethodno očišćene i smrznute namirnice. Na taj način štedimo i vrijeme te smanjujemo količinu suđa koje poslije nas netko treba oprati :)

sastojci:

jedno pakovanje razvučenog lisnatog tijesta od 275g
200g smrznutih višanja (bez koštica)
1 banana
2 žličice ruma
2 žlice vanilin šećera
krušne mrvice (po potrebi)

pripravak:

Stavite višnje u zdjelu te preko njih prelite rum. Dodajte vanilin šećer. Lagano promješajte i ostavite nekih dvadesetak minuta da višnje puste tekućinu. Isjecite bananu na sitne komade i s vilicom lagano izgnječite da dobijete pire. Pomiješajte bananu i višnje te probajte nadjev. Ako nije dovoljno slatko dodajte još vanilin šećera (ili običnog). Na kraju pažljivo dodajte mrvice lagano miješajući. Dodajte onliko mrvica koliko je potrebno da se nadjev stisne tj.da mrvice pokupe višak tekućine. Ovako pripremljen nadjev rasporedite preko lisnatog tijesta i sve skupa zarolajte. Stavite peći u zagrijanu pećnicu dok ne porumeni.

Broj komentara: 12:

fuat gencal kaže...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok beğendim, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

Tina Vesić kaže...

Kakva je banana u testu? :P
Ja sam nekada davno pravila kiflice sa bananama i od tada imam neku averziju prema svemu sa bananama :D

jubistacha kaže...

@Fuat Gencal: thank you.
@Tina V. Ovdje banana služi kao kontrast kiselosti višanja i daje prirodnu slatkoću. Na taj način se izbjegava korištenje ekstra šećera. A kako se izgnječi u oblik pirea moram priznati da se skoro uopće ne može prepoznati u nadjevu. Kiflice s bananama nisam nikada probala pa ne mogu reći da imam neku averziju prema bananama u tijestu :)

Tina Vesić kaže...

I nemoj :D
Ja banane koristim u filovima za torte i kolače i tu su odlične... Ali ove kiflice me upropastiše za trajno :D

jubistacha kaže...

@Tina V. i ja volim banane u kremama, pa i ovo je neka vrsta krema ili nadjeva za lisnato. Što se tiče kiflica, vjerujem na riječ. Neću ih isprobavati :)

Shangri La Food kaže...

ja sam baš neki dan mislila u što bi mogla gurnuti bananu osim u muffin.. odlična savijača :)

Laka kuharica kaže...

Fino, fino, baš pravi desert za nabrzinu, a da je ipak s onim domaćim štihom i da je drukčiji od kupovnih.

Unknown kaže...

odlično, nešto u zadnje vrijeme volim kuhati jednostavne i brze stvarčice:))

Nina kaže...

ova savijača je predobra, odlična kombinacija

Andrea kaže...

Odlična ideja i odlična izvedba Jubi. Jako mi se sviđa ova savijača, a boja nadjeva je hipnotizirajuće lijepa. :)

Branka - byB kaže...

Višnje i banane , odlična kombinacija za savijaču ! I meni jako draga, ovo moram isprobati ! Izgleda jako dobro !!

Josipa kaže...

Odlično izgleda i moram priznati da mi se jako sviđa koristiti bananu kao prirodni zaslađivač :)

Objavi komentar