srijeda, 9. ožujka 2011.

Mrkva s likerom od višnje



Ovaj recept sam našla u jednoj Talijanskoj kuharici. Originalni naziv je: Carrots with Marsala. Marsala je desertno vino porijeklom sa Sicilije. Kažu da ga može zamijeniti naše domaće desertno vino, prošek.

Ni jedno ni drugo nisam imala pri ruci, ali zato liker od višnje jesam. I to pravi domaći. Nakon kraćeg razmišljanja rekoh nema veze. Idem probati. Slatko je i domaće, dakle skoro isto kao i original ;)
Ja sam zadovoljna kako je ispalo. Slatkoća mrkve je dodatno naglašena, a nježna aroma maslaca se osjeća u pozadini. Ukusan i lagan prilog, čak bih se usudila reći da je meso suvišno :)


Mrkva s likerom od višnje
50g maslaca
450g mrkve (isjeći na štapiće)
1 žlica šećera
1/2 žlice soli
50 ml Marsale (ili nešto slično)

Otopiti maslac i dodati mrkvu. Sve zajedno dobro promiješati. Dodat šećer i sol. Umiješati desertno vino i dinstati 4-5 minuta. Dodati vode toliko da prekrije mrkvu. Poklopiti tavu i dinstati na laganoj vatri dok mrkva ne omekša. Maknuti poklopac i kuhati dok skoro sva tekućina ne ispari. Servirati toplo.

Broj komentara: 19:

Nina kaže...

nikad mi ne bi palo na pamet vino zamijeniti likerom, ali ideja nije nimalo loša i mogla bi to isprobati ovih dana budući da imam sve sastojke

Jovana kaže...

Sjajno i skroz neobično!!

Manuela kaže...

Ciao cara!! Una ricetta originalissima!!! Complimenti queste carote devono essere squisite!! Un bacione.

stocicu postavi se kaže...

Veoma interesantno:))

Tatjana kaže...

Stvarno neobična kombinacija!

Laka kuharica kaže...

Čini mi se da sam već negdje rekla da jedinu kuhinju koju zaista ne volim je tajlandska. nekako mi ne odgovaraju kiselo-slatki okusi kod njihovih jela. No, nije da ne bih mogla jesti, sve dok nema piletine. Kao i ananas: pojedem ako mi život ovisi o tome. Ova mrkva izgleda jako lijepo,a možda bi mi se čak i svidjela kada bih bila u napasti probati je.

jubistacha kaže...

@Nina: probaj. Kod mene je prošlo odlično...
@Jovana: baš je neobično!
@Manuela: Grazie Manuela. Sono squisite davvero ;)
@stočiću postavi se: hvala!
@Tatjana: istina!
@Katarzis: ja ne volim kombinacije voća u slanim jelima, ali ovdje je diskretno naglašene slatkoća mrkve. Nama se jako svidjelo...

Just Cake Girl kaže...

Zanimljivo :) Fotke su prkrasne!

jubistacha kaže...

@J.C.Girl: hvala. Do sada nisam ni znala koliko "pašu" naranšasta i ljubičasta ;)

Good Ghost kaže...

wow, mrkva i liker, hm? treba probati
hvala na receptu

Josipa kaže...

Mrkva mi je u zadnje vrijeme postala bolji prilog mesu od krumpira i morat ću uskoro staviti recept na blog kako ih ja pripremam. Ova tvoja kombinacija zvuči baš neobično, ali mrkvice zato izgledaju vrlo primamljivo. Ljubičasta podloga je super! :))

Вера kaže...

Meni je ovo totalno dobro i fotkice su ti extra!Moraću napraviti iz radoznalosti!

jubistacha kaže...

@Good Ghost: probaj. Liker se skoro i ne osjeti :)
@Josipa: jedva čekam recept za mrkvu. I meni je otkriće ljubičasta podloga...
@Vera: hvala. Probaj. Nadam se da će ti se svidjeti!

tanja kaže...

Krajnje neobicno, ali jako interesantno! Vrijedi isprobati! :)

Branka - byB kaže...

Ovo mora biti jako fino ! Mrkvica u ovoj kombinaciji je neobična , a tek cijela kombinacija, mene je definitivno osvojila i veseli me što ću je ubrzo isprobati, isto sa domaćim likerom od višanja . Odlične fotkice !

jubistacha kaže...

@Tanja: i meni se činilo neobično a ustvari je tako jednostavno...
@Branka: Javi kada probaš. Hvala!

Mammazan kaže...

Bello ed insolito accostamento!!

Sweet Green kaže...

Zanimljiv recept, mislim da bi ovdje bio pravi hit za Thanksgiving - zabiljezeno!

jubistacha kaže...

@Mammazan: grazie!
@Sweet Green: super, javi da vidimo kako je prošlo...

Objavi komentar