ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

Koko čoko pločice


Polagano (ili ubrzano, sve je relativno) nam se približavaju blagdani. Na svakom koraku nešta svijetli ili viče: pogledaj me, kupi me :) Ove godine sam odlučila da umjesto kupovnih poklona darujem jestive poklone. I to iz vlastite kuhinje. Osim prijedloga za slatke poklone, imam i par slanih recepata. O tome u sljedećim danima. Za sada vam predstavljam ove prave male energetske bombe...


Koko čoko pločice

2 žličice mljevenog lana
1/2 žličice kardamona
0.2dl slatkog vrhnja
150g tamne čokolade
1 žličica cimeta
100g kokosovog brašna
100g mljevenih pečenih lješnjaka i badema

Ugrijati slatko vrhnje da bude toplo i njime preliti čokoladu koju ste prethodno iskidali na sitne komade. Lagano miješati dok se čokolada ne otopi. Pomiješati mljevene orašide, cimet, kardamon i mljeveni lan. Umiješati ih u otopljenu čokoladu. Na kraju dodati koks. Ostaviti smjesu u frižideru preko noći da se stisne. Sjeći oblike po želji i darivati poklone!

Broj komentara: 10:

What's for dessert? kaže...

Ove sam godine i ja odlučila poklanjati home made jestive i nejestive poklone. Kokos i čokolada su uvijek pun pogodak, a i izrada je vrlo jednostavna.

Bite my cake kaže...

po mom guštu! :) krasne su
i kod mene jestivi pokloni, krenuli smo danas sa Svetim Nikolom ;)

Marijana kaže...

Sjajno!

Tanja Leković kaže...

Tvoji bližnji će biti veoma srećni!

Mimi kaže...

Fenomenalno... Odlican recept! I mene ove godine privlaci ideja o jestivim poklonima. :)

Marija kaže...

Sviđaju mi se ove pločice, morat ću probati

Nada kaže...

Divne su i sličice i same čoko pločice.Odlična ideja darivati kolače ili keksiće koji su bili tvojih ruku djelo!

Laka kuharica kaže...

Božićne i druge grozote i kičeraj zaista skaču i iz paštete:) Ovo mora da je svaršeno - nisam ljubitelj energetskih pločica, ali ove su drukčije (na sreću, nema zobenih pahuljica) i zaista mogu biti odličan poklon, ali i dobar doručak! Bilježim.

Anonimno kaže...

ja volim energetske pločice, a ove iako drugačije djeluju fino
nisam još odlučila što ću poklanjati, ali sigurna sam da to neće biti ništa skupo, ili nešto iz vlastite radinosti ili nešto skromno i korisno...

Laka kuharica kaže...

Evo, radila ja tvoje pločice! Koristila sam čokicu s 81% kakaa, stavila malkice više kardamoma. Odlično su uspjele. Mojoj kćerki su previše gorke jer, kao ni ja, ne voli tamnu čokoladu, a sinu se jako sviđa! Okus je odličan, a nakon toga ti se iz usta širi miomiris kardamoma! Već razmišljam o kojekakvim drugim kombinacijama.

Objavi komentar