subota, 5. svibnja 2012.

Instant mix za puding od čokolade, rogača i cimeta


Jako rijetko stignem preko tjedna napraviti nešto slatko. Iako često imam želju i mnoštvo ideja jednostavno nemam vremena. Preko vikenda dolaze druge stvari koje treba napraviti. Uz puno truda, volje i organizacije uspijem "ukrasti" par trenutaka da ipak nešta napravim.


Zato kada naiđem na recept koji u svom naslovu daje naslutiti kako sama mogu napraviti nešto što će mi u konačnici skratiti postupak pripreme, stavljam ga odmah na to do listu ;)
Recept se u originalu donosi mix za puding s okusom vanilije. Ja sam ljubitelj čokolade, a ni ostali članovi se nisu bunili kada sam napravila vlastitu mješavinu od čokolade, rogača i cimeta. Odlično miriše, a još je boljeg okusa. Ovaj put sam napravila puding s osnovnom mješavinom, pa sam ga podijelila na pola. U jednu polovicu sam umiješala još dvije žlice kakaa i tako dobila tamni (i gušći) puding. Usudila bih se reći da uz dodatak maslaca i malo eksperimentiranja od ovog može nastati jedna odlična čokoladna krema (ako se upustite u pustolovinu, javite svakako kako je ispalo)!


Instant mix za puding s okusom čokolade, rogača i cimeta

1 šalica šećera
3/4 šalice rižinog brašna (ili kukuruznog škroba)
3/4 šalice mlijeka u prahu
1 žličica soli
1 žlica kakaa
1 žlica mljevenog rogača
1/2 žlice cimeta

Pomiješati zajedno šećer, rižino brašno, mlijeko u prahu i sol. Dodati kakao, rogač i cimet. Sve zajedno fino izmiješati. Staviti u praznu staklenku i uživati u pripremi vlastitog pudinga.
Za puding: pomiješati dvije šalice mlijeka i 1/2 šalicu instant mješavine. Staviti na vatru i stalno miješajući pričekati da zavrije. Smanjiti vatru te kuhati još tri minute. Ostaviti da se ohladi barem pet minuta prije serviranja. U međuvremenu par puta pomiješati puding da spriječite stvaranje korice na površini.

P.S. ako želite upotrijebiti rižino brašno možete ga naći u dvim većim DM i Bio&Bio prodavaonicama

Broj komentara: 9:

Unknown kaže...

Stvarno fantastična ideja. A ništa mi nije draže od toplog pudinga!

What's for dessert? kaže...

Odlična ideja! Da se barem mlijeko u prahu može kupiti u nekom manjem pakiranju. Kod mene nalazim samo na pakiranje od 1 kg.
Viđam u receptima rižino brašno, a nisam se sjetila pogledati u DMu da li ga ima. Hvala za informaciju!

Sani kaže...

divno, isprbavam čim nabavim rižino brašno!

Tamara kaže...

jako zgodno, baš mislim čime bi zamijenila mlijeko u prahu!!

Bite my cake kaže...

jako dobro, koliko je samo ovo bolje od kupovnog, bravo

Nevena kaže...

baš interesantno zvuči, jako volim rogač.
strava što je domaćinski, u tim kupovnima šta sve ne stavljaju. ovako fino znaš sve sastojke i miran si. znaš da je ukus pravi a ne neki hemijski dodatak.

moonea kaže...

Jako mi se sviđa ideja o domaćem pudingu.
Ne pamtim kad sam posljednji put jela puding kupovni.
Onaj u prahu nisam nikad kupila, ni za jelo ni za kolače, onaj gotovo pojedem ponekad i to samo od Vindije ili čokoladni iz Lidla.

Ovo mi zvuči predobro, a izgleda preukusno.

Petra Kranjica kaže...

Bilježim, nisam baš ljubitelj kupovnih pudinga.

What's for dessert? kaže...

Imaš nagradu kod mene na blogu

Objavi komentar