četvrtak, 7. lipnja 2012.

Torta od quinoe i blitve s dodatkom sira i pinjola




Dobila sam punu vreću blitve (iz domaćeg vrta) i šteta bi bilo to ne iskoristiti. Iako ja obožavam blitvu na lešo sa malo soli i maslinovog ulja ovaj put sam poželjela nešta drugačije, da ne kažem egzotičnije ;)


Već odavno imam spremljen recept za kolač od quinoe i špinata (original recept). Nikako da ga stignem isprobati sve dok se nije ukazala prilika sa blitvom. Malo improvizacije, još dodataka (u onoj mjeri koju dopušta trenutno stanje smočnice) nastala je ova torta. Quinou sam i prije sretala kao dio variva, ali nikada kao skoro nosivu namirnicu. Moram priznati da mi se jako svidjela i da već razmišljam o nekim drugim mogućnostima...


Torta od quinoe i blitve s dodatkom sira i pinjola

2 šalice kuhane blitve (otprilike)
2 šalice kuhane quinoe (jedna šalica nekuhane quinoe)
1 šalica svježeg sira
2 jaja (veća)
1 žličica ružmarina
1/2 žličice mljevene chilli paprike
2 režnja češnjaka
1 žlica pinjola
sol, papar
ulje
cherry račice (za ukras)

Blitvu oprati i isjeći na rezance (skoro kao kupus za salatu). Quinou skuhati prema uputama s vrećice te je ostaviti sastrane da se ohladi. Na vrućem ulju prepžiti češnjak (iskidan na komadiće) i ružmarin. Dodati blitvu te je peći/dinstati dok ne pusti vodu i postane mekana. Posoliti i popapriti po želji. Kada se blitva ohladi dodati chilli papričicu i pinjole. Jaja lagano istući te ih pomiješati sa svježim sirom. U prigodnoj posudi promiješati quinou, jaja i blitvu. Nauljenu tepsiju za pečenje obložiti krušnim mrvicama te uliti tijesto. Na vrh poslagati prerezane cherry rajčice. Peći na 180 stupnjeva oko sat vremena ili dok se ne stvori korica na vrhu ( i okolo).

Broj komentara: 9:

Gordana kaže...

Ova torta odlicno izgleda. Obozavam ovakve stvari. Slike su krasne.

Tamara kaže...

fantastično izgleda!
kod tebe su baš zaredali zdravi recepti!!

What's for dessert? kaže...

Uistinu zanimljiva torta. Odlično izgleda!

Slatka recenzija kaže...

Odlično izgleda! Sviđa mi se što si najviše orijentirana ka zdravim receptima. I ja naginjem prema tome. :))

tanja kaže...

Odličan recept! Upravo sam u fazi otkrivanja mogućnosti upotrebe quinoe (osim u salatama i kao prilog), tako da ovaj recept bilježim i obavezno isprobavam!

jubistacha kaže...

@Gordana: hvala!
@Tamara: da, morat ću napraviti nešto da to razbijem ;)
@Tamara: hvala!
@Slatka recenzija: trudim se jesti zdravo iako mi to ne usjpjeva uvijek. Treba guštati ;)
@Tanja: super. Ja sam isto tako na početku korištenja quinoe ;)

Petra Kranjica kaže...

Odlično izgleda!

Marina kaže...

Sjajna torta...!Zdrava, jednostavna i jeftina...sta bi vise covek pozeleo...?

Cinnamon and Thyme kaže...

Obožavam kvinoju, a ovako je još nisam jela :). Kakav sveži sir si to koristila? Slani? Siguro je to skuta, tako kot nas kažemo....

Objavi komentar