četvrtak, 20. ožujka 2014.

Super zdravi kolač od prosa i jabuka



Od svih zdravih žitarica tipa quiona, amarant, bulghur i sl. ja najviše volim proso. Ni sama ne mogu objasniti zašto. Jednostavno je tako. Do sada sam ga  koristila uvijek u slanim kombinacijama, kao prilog ili u salatama. Čak sam radila i kruh s prosom.


Ovaj put ga prestavljam u slatkoj kombinaciji. S jabukama, bananom i cimetom. I još pokojim dodatkom. Pa krenimo na recept ;)

Super zdravi kolač od prosa i jabuka
(za pleh veličine 18x28 cm)

1 šalica prosa
2 + 1/2 šalice mlijeka
2 jabuke (oguliti i naribati)
1 banana (napraviti pire)
2 jaja
lješnjaci ili bademi (sjeckani, količina po želji)
1 žličica cimeta
1/2 žličice klinčića (mljevenog)
1 žlica marmelade bez šećera (okus po želji) ili neki drugi zaslađivač

Skuhati proso u mlijeku. Možda vam neće trebati svo mlijeko, ovisi o vrsti prosa. Najbolje da slijedite upute na pakiranju samo umjesto vode stavite mlijeko. U posebnoj zdjeli pomiješati jabuke i bananu. Dodavati jaja (jedno po jedno) stalno miješajući (kuhačom). Začiniti cimetom i klinčićem. Na kraju umiješati (dio po dio) kuhani proso. U gotovu (i ujednačenu) smjesu dodati žlicu marmelade. Tijesto prebaciti u pripremljenu tepsiju te po vrhu rasporediti sjeckane lješnjake.
Peći četrdesetak minuta na 160 stupnjeva. Kolač je gotov kada su rubovi tamni i mogu se prstima odvojiti od tepsije.

Broj komentara: 11:

Zeza kaže...

Ovo mi je jako zanimljivo. Baš imam proso doma i isprobati ću.
Isto sam do sada radila samo slana jela s njim.
Hvala puno za recept!

jubistacha kaže...

@Zeza S: nema na čemu. Javi kad isprobaš!

Un mondi di sapori kaže...

ovo je sigurno fino!!

Miodrag Surac kaže...

Stvarno jednostavno, zdravo i dobro izgleda. Ja kombinaciju jabuke, banane i zitarice upotrebljavam kao fil za bio kolace. Super pozdrav.

cookandplay kaže...

Zanimljiv recept! Nisam nikad probala proso u kolačima, baš me zanima okus, ako isprobam javim dojmove :)

JA U KUHINJI... kaže...

Ovo moram praviti... super!

mateja kaže...

ajme super je :) nisam nikada probala proso, ovo bi bila idealna prilika :)

prekratakdan kaže...

Uvijek imam proso, koristim ga umjesto paštice za juhu i u povrtnim juhama. Isto ga najviše volim i super je za želudac. Isto se spremam raditi kolač. Ovaj mi se baš sviđa, super zdravo!

Petra Kranjica kaže...

Jako zanimljivo.

Mimi kaže...

Sjajan recept! Po mom ukusu. Primetila sam ga odmah čim si ga objavila, ali nikako da detaljnije pogledam recept. javiću utiske kad probam... :)

Anonimno kaže...

Odlicna stvar, pravim vec cetvrti put. Hvala na receptu! :)

Objavi komentar