četvrtak, 17. veljače 2011.

Čokolada s anisom i cimetom


Neki dan sam poželjela nešta slatko, a pri ruci mi se našla samo čokolada za kuhanje. Nisam baš ljubitelj njenog okusa pa sam razmišljala kako da je obogatim? I na koji način da je učinim zanimljivom?



Tako se rodila ideja o čokoladi s anisom i cimetom. Usput sam našla praznu kutiju od jedne male bombonjere koja je stajala sa strane s ostalim rekvizitima za fotkanje. Nikad se ne zna kada će zatrebati ;)
I stvarno mi je dobro došla jer sam u njen kalup ulila čokoladu i stavila je u frižider. Na taj način sam dobila interesantne oblike...


Čokolada s anisom i cimetom


140g čokolade za kuhanje (to je veličina kalupa u kojem će se hladiti)
2 žličice mljevenog anisa
2 žličice mljevenog cimeta
2 žličice kakaa (gorkog)

Otopiti čokoladu na pari. Pomiješati je sa začinima. Nakon toga sipati toplu čokoladu u kalup i ostaviti u frižideru da se stisne. Izvaditi čokoladu iz frižidera 15-ak minuta prije posluživanja.

P.S. darivanje (giveaway) još traje pa vas rado pozivam da se uključite. Sretno!

Broj komentara: 25:

Nada kaže...

Aajmee, ja sam oduševljena, odlična ideja s kalupom od bombonjere, moram priznati da sam prije par dana bila u jednom poznatom dućanu s kuhinjskim priborom i tamo sam naišla na takve kalupiće za minjone u raznim oblicima, trokutići, srca, a cijena mu je bila 70-tak kuna. Odlično si se dosjetila, ja sam oduševljena i idejom i čokoladom!

Jasnas' kitchen creations kaže...

Sjajna ideja!

Casa de vainilla kaže...

Super!

Miodrag Surac kaže...

Elegantna...

Dunja kaže...

Genijalna ideja, preslatko.

jubistacha kaže...

@Nada: i ja sam tražila kalupiće za minjone te odustala od cijene. Tada mi je ovo palo napamet...
@Jasna, Mihaela, Miodrag i Dunja: hvala.

Andrea kaže...

Odlična ideja Jubi. Imam silikonske kalupe za praline, ali baš mi fali još nekih oblika, a ovo je tako dobra ideja. A i isplativije je. :)

maslinka kaže...

Prelepo a prva fotka potpuno nadrealna :)

jubistacha kaže...

@Andrea: hvala. Imaš silikonske kalupe? Super, jedva čekam da vidim šta će izaći iz tvoje kuhinje...
@maslinka: hvala, i meni se tako čini. A ustvari to jest bijela pozadina, bijeli tanjurić i podešen white balance na mom Sony cyber-shot-u :)

Shangri La Food kaže...

ajme genijalno. ne znam jel dodadak anisa i cimeta bolji ili ova stvarno sjajna ideja sa bombonjerom..

bravo

jubistacha kaže...

@Andrea: anis i cimet se osjete taman, a opet ne previše. Meni se najviše dopao dodataka kakoa jer je on stvarno doprinjeo inztenzivnijem okusu...

Duxa kaže...

Oh... you creations always look so pretty!!!
Savreseno ;)

jubistacha kaže...

@Duxa: obrigado!

arba kaže...

Prekrasno izgleda a još bolje miriše:)na slatkoooo što ja obožavammm!

Ely kaže...

erfetti! splendidi e golosi :-) ciao Ely

Jovana kaže...

Sjajna ideja !! Svaka čast!!

Jelena kaže...

Ovo mi se dopada, prilagođavanje ukusa. Bila je jedna čokolada sa cimetom ali su je ukinuli, pa što se ne bi probalo u kućnoj radinosti.

Marijana kaže...

Prelepo izgleda!

jubistacha kaže...

@arba: miriše super, barem dok se miješa ;)
@Ely: erano splendidi ;)
@Jovana: hvala
@Jelena: nisam probala tu čokoladu. Zašto su je ukinuli?
@Marijana: hvala

Snježa kaže...

Odlična ideja!

Tamara kaže...

super ideja za kalupiće pd bombonijere, i super začini za mirisne pralinice, divne su!

Sweet Green kaže...

Odlicno!

jubistacha kaže...

@Snježa, Tamara i Sweer Green: hvala!

Duxa kaže...

There´s an award waiting for you at my blog.

jubistacha kaže...

@Duxa: obrigado!

Objavi komentar