srijeda, 13. svibnja 2009.

Šminkerska torba

Slika1. IN torba

Odlučila sam napraviti jednu torbu koja će biti na tragu onih torbi koje su ove sezone IN. Ako ste malo pažljivije razgledali po trgovinama, mogli ste primjetiti torbe koje su polukružnog oblika s malom ručkom. Meni osobno ovo nije lijep kroj, ali tko voli neka izvoli. Prvo sam nacrtala torbu na paprir. Nakon toga sam napravila kroj i složila materijal. Torba je prilično velikih dimenzija iako se to na slici i ne vidi. Konačni rezultat i nije tako loš. Možda čak i razmislim o tome da promjenim mišljenje o ovakvim torbama :)

P.S. Što vi mislite o ovakvim torbama? I kakve torbe preferirate?



Broj komentara: 8:

Unknown kaže...

1.zavidim ti na vremenu i idejama
2.torba je prekrasna
3.posebna mi treba torba za posao jer nosim puno knjiga - mora biti čvrsta i organizirana
4.za izlaske mi je važno da je mogu objesiti preko ramena

Sweet Corner kaže...

ja bih htjela imati lijevu i desnu ruku za sivanje, umjesto dvije lijeve:)) svaka ti cast! ja torbe vise volim od cipela, imam ih stvarno puno, ali niti jednu ovako nekakvog oblika, sve su vise manje pravilnih crta i oblika:)

Dunja kaže...

luda sam za torbama i jedva čekam da nađem malo više vremena pa da ih pokušam i napraviti jer su predivne

Anonimno kaže...

divno!!
nije ni moj tip torbe, ja ti volim velike s kratkom ruckom, al ne bih se bunila da imam i ovakvu! bas volim tvoje torbe i ovaj blog!
mljac:)

Monika kaže...

ja sam oduvijek htjela naučiti šivati ali nije išlo..ni pletenje ni gobleni...ma ništa što uključuje iglu i konac mi nejde :D a torbe je baš cool...iako, ja naviše volim torbe sa dugom ručkom, da mogu prebaciti preko oba ramena i imati ruke slobodne...

volim_kuhati kaže...

torba je odlična, a ovu boju obožavam :) inače volim torbe preko ramena, a za neke svečanije prilike ili izlaske volim male torbice koje se nose u ruci bez ručke :)

Andrea kaže...

Prekrasna je torba, joj ja nikako da krenem sa šivanjem i krojenjem, a silno to želim naučiti. :)

jubistacha kaže...

hvala andrea, polako doci ce i vrijeme za sivanje ;)

Objavi komentar