četvrtak, 4. svibnja 2023.

Domaće grickalice (sa sourdough kvasom)

 


Ove neodoljive grickalice pamtim još iz djetinjstva. Moram priznati da sam ih skroz zaboravila dok nisam naišla na recept za domaće grickalice. Nije mi dalo mira, morala sam ih probati napraviti u verziji s domaćim kvasom. I evo ih, domaće grickalice. Slične kao kupovne, a ipak sigurna sam mnogo zdravije zbog toga što sami birate koje sastojke i koliko čega ide unutra. Uživajte!


 

Domaće grickalice (sa sourdough kvasom)

 400g brašna

100-150ml vode

150g domaćeg kvasa (eng.sourdough)

50g ulja

1 žličica soli + koliko je potrebno za posipanje

začini po želji (ja sam stavila mljevene crvene paprike)

 

Od svih sastojaka umiješati tijesto da ne bude pretvrdo, a ni premekano. Odmah ga podijeliti na par kuglica. Od svake kuglice raditi valjak i škarama rezati tijesto po zelji. Sirove grickalice posoliti te stavit da se peku na 200 stupnjeva oko 15 minuta (pripaziti da se ne prepeku). Dok se peku, povremeno promiješati grickalice da se ravnomjerno ispeku.

 


Nema komentara:

Objavi komentar