subota, 7. ožujka 2009.

Papuče

Slučajno sam otvorila link na stranicu Martha-e Stewart o dijelu koji se bavi raznim vještinama. (Felt Crafts)
Nakon kratke potrage naišla sam na dio koji objašnjava kako se rade papuče od flica. Sam oblik papuča je neobičan, a tek ideje o aplikacijama koje se dodaju su savršene. Izgleda kao nešto što bih rado nosila. Nije preostalo ništa drugo nego krenuti na posao i evo rezultata. Rezultat sam slikala, a moj dragi je dodao final touch tj. editirao ih je da budu in, prema standardima koji vladaju u svijetu kreiranja gadgeta za iPhone... Za one koji ne razumiju, radi se o glass reflection efektu tj. na predmet koji je na slici doda se efekt kao da je slikan na staklu. Da ne duljim s pričom, pogledajte slike...

Slika1. Glass efect







4 komentara:

Anonimno kaže...

jako dobre ideje, di ih samo nađeš :-)

jubistacha kaže...

na internetu :)
imas link pa pogledaj, mozda dobijes i ti koju ideju...

Anonimno kaže...

eee, genijalno!!! i papuče i fotka!!!
kao da lebde iznad vode
i same za sebe postoje
samo tako
jer su lijepe
;)

jubistacha kaže...

ovo su ustvari "letece papuce". Kad ih obuces, jednostavno poletis :)

Objavi komentar