utorak, 24. kolovoza 2010.

Mughlai chichen and cous cous



Ne znam kako ovo prevesti ali sam prilično sigurna da kada vidite sliku nećete moći odoljeti ovom jelu. Kada sam pretraživala Nigelline stranice naišla sam na ovaj recept i jedva čekala priliku da ga isprobam. Sada mogu samo reći da se pitam šta mi je trebalo tako dugo da to napravim :) Sve mi se čini da polako postajem Nigellin fan, recepti su joj stvarno super. Nemam zamjerke ni na jedno jelo ili kolač koji sam napravila po njenom receptu. Još mi se kod nje sviđa to što ne komplicira, recepti su uglavnom prilično jednostavni. Dosta priče o njoj, predstavljam vam naš današnji ručak: Mughlai chicken. Cous cous sam ja dodala inspirirana svim začinima koji se nalaze u receptu i daškom istočnjačke kuhinje. Vi odaberite nešto drugo ako vam cous cous ne paše :)

P.S. nisam imala tostirane pahuljice badema pa sam ih izostavila. Ne znam gdje se tako rezani bademi mogu kupiti. Ako netko od vas zna rado bih da to podijeli s nama. Grčki jogurt sam zamijenila s običnim jogurtom, a grožđice izostavila jer ih ne volim ni u kolaču, a kamoli ovdje.

Broj komentara: 12:

J e l e n a kaže...

Ovde na žalost takođe nema već reyanih badema, ali ja sam ih radila, tako što bademe blanširam i tako tople skinem ljusku, što je jako lako,, e sad mora odmah dok su topli i blago kuvani da se radi. Oštar nož i lako se seče tanko...onda u rernu da se tostira. U arhivi mi je jedan recept sa njima pa ćeš videti i sliku. Inače i ja volim Najdželu. na You tube imaju sve njene emisije, to sam skoro otkrila iz svih sezona. Odličan recept!

Laka kuharica kaže...

Isto obožavam Nigellu i njezini recepti su zbilja dobri, baš kao i ovaj. Dobra ideja, imam sve začine, pa ću prvom prilikom probati. Da li je tvoj sos malo rjeđi od njezinog ili mi se čini? Coucous je isto super kao prilog. Što se badema u listićima tiče, bilo ih je za kupiti u Lidlu, kao i sitno mljevenih badema, ali kako smo mi narod koji slabo cijeni finese u kuhanju, više to ne drže jer se izgleda baš i nije kupovalo (cijena je bila više nego prihvatljiva). Možda ima u Sparu, kod svega za kolače, a znalo se naći i u Billi.

jubistacha kaže...

@jelena, hvala na savjetu. Kada uhvatim slobodnog vremena pokušat ću napraviti bademe na taj način.I ja sam pogledala skoro sve njene emisije, stvarno ima zanimljivih recepata.
@Κάθαρσις, jako dobra ideja pogledat ću u Sparu, tamo ima dosta veliki izbor svega za kolače. Šteta za Lidl, ja tamo redovito idem pa bi mi bilo usput da kupim bademe. Imaš pravo, moj sos je malo rjeđi od njenog jer nema toliko mesa, a odletilo mi malo više temeljca. Kada kuhaš i paralelno čuvaš sedmomjesečnu bebu da ne ode tamo gdje ne smije, svašta se dešava ;)

mignonne kaže...

Svidja mi se ovo sto vidim u tanjiru, izgleda vrlo saftano i fino, a bacila sam pogled i na receptic...uh, mogu misliti kako fino mirise uz sve te zacine.;))
p.s. cini mi se da ce vrlo brzo imati jos jednog asistenta u kuhinji, samo dok bebica malo poraste...;))) pozzz

jubistacha kaže...

@mignonne: već imam malu kućnu "pomagačicu". Danas je obrisala čitavi pod u dnevnoj sobi ;)

fuat gencal kaže...

Hayırlı sabahlar. Ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

Saygılar.

jubistacha kaže...

@Fuat, thank you very much. Juct browsed over your blog, it looks delicious.

Shangri La Food kaže...

obožavam kus kus i sve receptiće s daškom egozotike. super ručak

Federica Simoni kaže...

mmmmmmmmmmm..che invitante!complimenti!!

Andrea kaže...

Jubi ovo je baš po mom ukusu, a i ja sam velika Nigellina obožavateljica. Hvala ti što si me uputila na ovaj recept. :)

Inače baš sam danas u Dioni gledala bademe u listićima, mislim da je bilo 200 g za 23 kn.

jubistacha kaže...

@shangri: tnx, i ja volim dašak egzotike u svojoj kuhinji
@federica: grazie, te invito a pranzo :)
@andrea: možemo osnovati nigella dun club from croatia :) hvala za info, idem sutra do Dione...

Josipa kaže...

hm, bila sam uvjerena da sam ostavila komentar, ali očito nisam :D postajem zaboravna :) jako fino mi izgleda, a piletina mi je najdraže meso i uvijek tražim nove načine kako je napraviti... mislim da sam listiće badema vidjela u konzumu, dosta su skupi :)

Objavi komentar