ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Okruglice od jabuka i krušaka



Ovo je moj tristoti (300-ti) post. Ne mogu vjerovati da sam napisala i objavila toliko postova. Kada sam krenula u ovu avanturu nisam očekivala da će ovako dugo trajati. Niti sam znala da će mi se toliko svidjeti, da ću imati pregršt tema i malo vremena za pisanje.


Za ovu mini obljetnicu vam poklanjam super brzi i zdrav recept. Ovo je za one koji nemaju puno vremena za kuhanje, a žele pojesti nešta zdravo. Dovoljno je malo dobre volje i slobodnog vremena. Okruglice možete držati par dana u frižideru, nositi ih sa sobom ili odmah sve pojesti ;)


Okruglice od jabuka i krušaka

1 jabuka (veća)
2 kruške
1 žličica cimeta
1 žlica smeđeg šećera
zobene pahuljice (koliko bude potrebno)
1 žlica meda
100g kokosovog brašna

Izribati jabuku i kruške te ih staviti na vatru. Posuti ih šećerom i cimetom te dinstati na laganoj vatri dok ne omekšaju. Ostaviti ih sastrane da se hlade. Kada su se ohladile umiješati med, kokosovo brašno i zobene pahuljice. Dodavati pahuljice dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Ostaviti smesu preko noći u frižideru da se pahuljice natope. Sutra dan formirati kuglice i stavljati ih u prigodne košarice.

P.S. okruglice će biti mekane. Da se ne bi previše raspadale najbolje ih je raditi da budu velike kao praline ;)

Broj komentara: 25:

Dunja kaže...

Čestitam na 300 postova, svaka čast. Želim ti još puno recepata da nas oduševljavaš kao do sada.

Ove voćne kuglice su mi super, mene uvijek razveseli neki voćni desertić.

baba kaže...

Čestitam na tristotom postu!
Za ove kuglice sam sigurna da su fine (ja bi tu eventualno dodala i još malo đumbira u prahu, da mrvicu začinim), jer sadrže većinu sastojaka koje ja stavim u zobenu kašu koju radim za doručak (samo šta kokosovog brašna stavim puno manje, jel :D). Svakako ću morati ovo isprobati, pogotovo zato jer to onda mogu napraviti navečer i ujutro imati gotov doručak, pa se neću morati dizati dvajst pet minuta ranije kako bi ga skuhala i pojela prije posla. :)

What's for dessert? kaže...

Čestitke na mini obljetnici!!!!!!

Okruglice mi se čine idealne za doručak s nogu ili međuobrok.

Unknown kaže...

Čestitke na tristotom!
Bombice su baš neobične i fine.

Nale Coolinarija kaže...

Čestitam na 300-tom postu! Bravo!!!
Okruglice su divne i rado ću ovo probati. Pozdrav

Bite my cake kaže...

čestitke na postu :) Krasne su okruglice, zdravo i fino u punom smislu tih riječi

an. kaže...

Predobro izgledaju! Opet kopiram :-)))

Maja kaže...

Sve čestitke za ovako lijep i poštovanja vrijedan jubilej! Okruglice su izvrsne, jednostavan i nadasve zdrav recept.

Petra Kranjica kaže...

Čestitke na jubileju. Da nam ih napišeš još barem tolko!

Вера kaže...

Cestitke!oVO JE ČISTA FANTAZIJA!

mignonne kaže...

Svaka cast i cestitke na ovom lepom, "okruglom" jubileju!;)) Da znas da sam se i sama u pocetku pitala hocu li imati novih ideja, receptica... a evo, uskoro ce biti dve godine kako kuckam na blogu i sada mi se cini da necu cak stici napraviti i objaviti sve sto sam zamislila!;))) Sretno ti bilo i neka bude jos puno, punoo ovako lepih postova... saljem ti veliki pozdrav!;)))

tanja kaže...

Čestitam na tristotom postu, te da ih bude još mnogo!! Okruglice izgledaju jako fino. Divno! Pozdrav!:)

Sanja kaže...

Čestitke na 300. postu :) Izgleda zanimljivo iako nisam tako nešto nikad probala :)

VolimBoje kaže...

Najprije da ti čestitam na 300-tom postu i želim ti još barem sto puta toliko slasnih postova!!! Hvala na ovom receptu, taman je po mom guštu.

Tadeja kaže...

Prije svega čestitke na 300-tom postu, želim ti ih još N puta toliko :), a zatim i na odličnom receptu, koji je kao stvoren za jesen, a posebno za napraviti i gurnuti klincima kao užinu za školu!

Mimi kaže...

Fantasticno!!! Okruglice su bas po mom ukusu! :) Cestitam ti ovaj zaista veliki jubilej! Ko zna da li cu ja ikada doci do te brojke?! :)

Da mi je nešto slatko... kaže...

čestitam na 300 postova! :) pravi zdravi desert, imat cu ga na umu prilikom sljedece faze zdrave prehrane :)

Mare kaže...

energetske loptice znaci :).
sto ima zobenih pahuljica mora biti dobro.

Branka - byB kaže...

Čestitam ti na 300-tom postu ! Bravo i veselim se tvojim daljnjim postovima, finim receptima i druženju.
Okruglice su jako fine , sviđaju mi se sastojci. Mirisne i ukusne ! :) . I jako lijepe !

jasna varcakovic kaže...

Kuglice lijepo izgledaju - nikad nesto slicno nisam pravila.
Cestitike na znacajnom broju....jos MNOGO postova da nam napises u buducnosti ;-)

Nada kaže...

Kuglice su baš, baš odlične, ali eto vidiš mene su tvoje fotke baš dojmile i svaki put kad nešto novo objaviš ja pomislim kako su ti super fotke, a sad smo na kraju zaključile da imamo i isti fotić...
Pozzz...

Nevena Buljan kaže...

Odlične su ti okruglice, jako mi se sviđa kombinacija sastojaka i osim što su zdrave, odlične su za grickanje na poslu ili tokom dana. želim ti sve najbolje za obljetnicu i da ih još puno puno bude! :)

Sweet Corner kaže...

Cestitke za jubilejku:))) Ove okruglice mi se jako svidjaju, moram ih probai, a kda sam vec tu moram ti reci da mi je jako drago sto sam te upoznala i nadam se da se uskoro opet vidimo:)

Anonimno kaže...

čestitke na 300-tom postu, još mnogo takvih
kuglice ne samo da izgledaju odlično nego i sigurno imaju odličan okus

Vesna Nesic kaže...

Lep recept za sretni jubilej!

Objavi komentar