srijeda, 11. siječnja 2012.

Kolač sa sokom od naranče



Nedavno sam dobila veliki paket pun naranača od mojih roditelja. Domaće, neprskane, pune soka i predivne crvene boje. Od tada na umu imam par recepata u kojima ću ih upotrijebiti. Nisam ih još stigla napraviti. U međuvremenu sam naišla na ovaj recept. U njemu se između ostalog spominje sok od naranče. Odlučih isprobati s domaćim narančama. Ne samo boja, već i neobičan okus pudinga s narančinim sokom su aduti koji me privlače da pojedem komad ovog kolača. Ako ste ljubitelji neobičnih kombinacija, voća i sira onda vam savjetujem da ga isprobate. Za prave čokoljupce imam samo jedan savjet: preskočiti ;)


Ovo je recept koji sam ja prilagodila od originala pod nazivom Balaton.


Kolač sa sokom od naranče

biskvit:
5 kom jaja 
4 žlice šećera 
4 žlice brašna 
2 žlice kakaoa 
1 dl ulja 
1 prašak za pecivo 
prva krema:
500 g sviežeg kravljeg sira 
150 g maslaca 
200 g šećera u prahu
1 vanilin šećer 
druge krema:
2 kom pudinga od vanilije 
3 žlice šećera 
3.5 dl soka od naranče

3.5 dl vode

Izmiksati posebno bjelanjke u čvrsti snijeg. Žumanjke izmiksati sa šećerom te polako dodavati brašno, kakao i ulje. Na kraju umiješati snijeg od bjeljanjaka. Peći na na 180 stupnjeva oko 15-ak min.
Miješati maslac i šećer u prahu. Dodavati malo po malo sir i vanilin šećer. Miksati dok se ne dobije kremasta smjesa. Hladan biskvit premazati kremom od sira.
Pomiješati sok od naranče (procijeđen) i vodu. Skuhati puding od vanilije sa sokom umjesto mlijekom prema upustvima s vrećice. Ohladiti puding stalno miješajući da se ne stvori korica. Ohlađen puding premazati preko kreme od sira. Na kraju ukrasiti kolač tučenim slatkim vrhnjem.

Broj komentara: 13:

Unknown kaže...

Da,da,ljubitelj sam bas ovih kombinacija! Super je!

J e l e n a kaže...

Spazila sam ovaj receptić na Coolki jer me je očarao bojama. Tebi je sjajno ispao a ko može da odoli narandžama u kolaču, niko!

Tanja Leković kaže...

Kakve boje, kakva kombinacija!

What's for dessert? kaže...

Mmmm, zvuči jako ukusno. Sviđa mi se boja kreme od naranče.

Dilajla kaže...

Pun okusa i mirisa i naravno živih boja.

Unknown kaže...

Mni se isto jako sviđa! Voooolim naranče!

Bite my cake kaže...

Jako dobro! I blago tebi s domaćim narančama! :)
Za ovaj recept mi je rekao jedan dečko još prošle godine, i meni od tada stoji isprintan, jako mi se sviđa, ali...pogađaš-još nisam uspjela isprobati :/

Mimi kaže...

Videla sam jednom ovaj recept i bas mi se dopao. Ali jos ga nisam probala... Predivno! :)

Monika kaže...

Meni bi se ovo totalno svidjelo! Kolač izgleda sjajno, fotka je mrak!

Branka - byB kaže...

Kolač izgleda fantastično, na pravi način si iskoristila domaće naranče !

Maja kaže...

Obožavam domaće naranče, ne samo da su i okusom drugačije, nego su i izgledom bolje :) Tek kad pojedeš pravu naranču shvatiš da im one kupovne nisu ni do koljena...
Ja jesam pravi čokoljubac, ali ovaj kolač bi smazala za čas. Slaba sam na krem kolače pogotovo ako ima voća u njima! Divna prezentacija :)

Gordana kaže...

Fantastican kolac

tena kaže...

evo idem sad pravit, drži mi fige :)

Objavi komentar