utorak, 25. lipnja 2013.

Barbari (brzi krušćići porijeklom iz Perzije)


U zadnji čas sam krenula u potragu za nekim brzim receptom za fini kruh ili peciva. Opet sam prelistala svoju "The bread bible" kuharicu s receptima za kruh iz cijelog svijeta i naišla na recept za barbare.


To su krušćići porijeklom iz davne Perzije koji se i dan danas često rade u Iranu. Mogu biti bez ičega ili pak uz dodatak sjemenki. Moj izbor ovaj put su bile sezamove sjemenke ;)


Barbari (brzi krušćići porijeklom iz Perzije)
(za 6 komada)
225g pšeničnog brašna
1 žličica soli
malo šećera
15g svježeg kvasca
140ml tople vode
maslinovo ulje (za premazivanje)
sjemenke (za posipanje)

Pomiješati kvasac s vodom i malo šećera. Ostaviti ga da odmara 15-ak minuta. U brašno dodati sol i izmiješati. Napraviti rupu u sredini te umiješati kvasac. Umijesiti glatko tijesto. Premazati ga maslinovim uljem i ostaviti na toplom mjestu da udvostruči obujam. Premijesiti tijesto i razdijeliti ga na šest komada. Svaki komad izravnati, napraviti par zareza, premazati ga uljem i posuti sjemenkama po želji. Peći na 200 stupnjeca 15-ak minuta. Servirati toplo.

P.S. nama je ostalo par komada za kasnije i bilo je odlično.


2 komentara:

Just Cake Girl kaže...

Preslatki su kruščići, sviđau mi se što su brzi! Bilježim!

Nevena kaže...

I ja sam zapisala. Super mi izgledaju i privlači me što se brzo prave. Ja sam u fazi hleba sa starterom, koji stoji 100 godina pa mi je osveženje nešto što ne moram da planiram 2 dana unapred:)

Objavi komentar