ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Tikvizza (pizza od tikvica)



Sezona tikvica je u punom jeku. Ja ih jako volim jer me podsjećaju na djetinjstvo. Kada sam bila dijete na stolu se često znao naći prilog tikvice i mladi krompir na lešo. Danas sam nešto (puno!) starija i dalje volim jesti tikvice na lešo. S obzirom da ista hrana zna dosaditi vrijeme je za isprobavanje novih recepata.

Ova ideja je došla sasvim slučajno dok sam gledala recepte za tikvice. U većini recepata tikvice se prže ili pohaju. Iako i to može biti ukusno, ova zdravija (i manje kalorična) varijanta uopće ne zaostaje za originalom. Nakon što tikvizzu napravite po želji je možete ukrasiti i klasičnim pizza sastojcima (sir, šunka, pršut i sl.). Ja sam ovaj put upotrijebila cherry rajčice i sezam. Po meni ovo je idealna kombinacija i što se tiče okusa i teksture i ne treba joj ništa dodavati.



Tikvizza
(za tavu promjera 26cm)

1 tikvica (srednje veličine)
1 jaje
brašno (po potrebi)
sol, papar
ulje
sezam
cherry rajčice

Tikvicu naribati pa ostaviti 15-ak minuta u cjedilo da se voda ocijedi. Još malo rukom istisnuti vodu iz tikvica. Pomiješati ribane tikvice, jaje, sol, papar i brašna toliko da se dobije smjesa malo gušća nego ona za palačinke. U tavu staviti ulje i dobro je zagrijati (ovo je važan korak). Spustiti smjesu od tikvica i rasporediti je po tavi da se dobije oblik malo deblje palačinke. Pržiti na jakoj vatri dok rubovi ne potamne. Prebaciti sve zajedno u pećnicu na gornji grijač i peći još 15-ak minuta (dok smjesa ne bude pečena i površina ne potamni). Na kraju posuti sezamom i ukrasiti cherry rajčicama.


Broj komentara: 6:

Laka kuharica kaže...

Ovo mi je odlično, naročito za pripremu na moru. Bilježim!

jubistacha kaže...

@Laka kuharice: apsolutno preporučam. I na kopnu i na moru ;)

culinary postcards kaže...

inspirirala si me neki dan kad si objavila fotku pa sam vrlo slične popečke složila, uvijek mi je nekako lakše s njima baratati :) u svakom slučaju, super je!

jubistacha kaže...

@culinary postcards: baš mi je drago. Ako budeš u prilici, stavi nam sliku. Meni upravo suprotno, lakše mi je sve odjednom napraviti nego peći po par komada u tavi ;)

mignonne kaže...

Genijalno, bas lepa ideja za ovo vruce leto!:)

jubistacha kaže...

@mignonne: hvala draga!

Objavi komentar