utorak, 11. svibnja 2010.

Džem od jagoda i banana




Nisam ljubitelj kupovnih mermelada, džemova ili pekmeza. Za moj ukus imaju malo previše šećera u sebi. Čak i oni koji imaju oznaku dijetalno. Zato sam odlučila napraviti sama sebi džem. Vrijeme je jagoda, našla sam zgodan recept i krenula u izradu. U džem sam dodala samo dvije kavene žlice šećera koje sam pomiješala sa smjesom za želiranje. Ostatak slatkoće dolazi od banana. Meni paše ovakav džem i mislim da ću drugi put poduplati količinu voća. Od količine navedene u receptu meni je ispala jedna puna velika tegla džema.

Sastojci:
700g jagoda (očišćenih i pripremljenih)
300g banana (očišćenih i pripremljenih)
1 Želin (dodatak za želiranje džemova i sličnih pripravaka)

Jagode operite, očistite i narežite na sitne komadiće, te izvažite 700 g. Ogulite banane, izvažite 300 g i ignječite ih u pire.
U loncu dobro izmješati jagode i pire od banane s Želinom. Stalno miješajući sastojke zakuhajte na jakoj vatri, te uz stalno miješanje kuhajte najmanje 3 minute. Eventualno skinite pjenu te ih odmah preselite u pripremljene staklenke. Ako imate staklenke s poklopcima s navojem, zatvorite ih. Okrenite naopačke i pustite da odstoje 5 min na poklopcu.

Za probu želiranja stavite 1-2 žličice vruće voćne mase na rashlađeni tanjur. Ako se masa zgusne, znači da če i ostatak džema biti dovono čvrst.

Broj komentara: 14:

Dajana kaže...

Super kombinacija. Nisam nikad probala jagode/banane skupa. Pravila sam već drugu godinu zaredom jagode/naranče/jabuke.

Unknown kaže...

Volim domaće džemove i marmelade ali nikako ne volim sa želinom. Ja sam pobornik one starinske kuhinje kada naši roditelji nisu ni znali za te dodatke!

jubistacha kaže...

Čini mi se da bih i ja mogla probati tri kombinacije voće? @dajana: imaš možda recept?
@snježa, starinski način traži puno više slobodnog vremena a ja ga trenutno imam na kapaljku :)

Nada kaže...

Vidjela sam taj recept u časopisu Lisa, odličan je..vjerujem je džem preukusan!

jubistacha kaže...

Točno tako, recept je iz časopisa Čarolija okusa, reklama jednog proizvođača pripravaka za pečenje kolača i sl. Džem je super, iako predlažem da svima koji ga prave prvo probaju prije nego što odluče ne staviti šećer unutra.

Federica Simoni kaže...

bellissimo....chissà che buono!!

Laka kuharica kaže...

Ovo je sigurno fino, ali sigurno neću raditi jer nikada ne radim nešto takvo. Ako baš treba, kupim, ili mama radi one tradicionalne pekmeze: marelice i šljive. Ionako rijetko jedemo od kako su djeca veeeeeeelika.

Dunja kaže...

Odlična ideja.

fimere kaže...

une belle combinaison fraise/banane ça doit être délicieux bravo
bonne soirée

Andrea kaže...

Kako zanimljiva kombinacija, mislim da bi mi se jako sviđao ovaj džem. :)

Dunja kaže...

Napravila sam tvoj đem. Ne volim ni đemove, ni pekmeze zbog pretjerane slatkoće, ali ovaj tvoj me oduševio, a i sve moje ukućane. Hvala ti.

Josipa kaže...

meni je džem od banana bio pravo otkriće... sad kad dođu jagode u sezonu, planiram mu dodati par jagodica čisto zbog boje, vidim da je kod tebe savršena :))

jubistacha kaže...

@Dunja: bas mi je drago da su ukucani odusevljeni s ovim dzemom. Meni je palo napamet jos par kombinacija voce plus banana a bez secera. Cini mi se da bi to moglo fino funkcionirati.

jubistacha kaže...

Jos jedna misao: nasla sam jos par recepata za dzemove i mermelade od isto proizvodjaca. Evo link: http://www.oetker.hr/oetker_hr/html/default/debi-7l9jgs.hr.html

Objavi komentar