nedjelja, 2. svibnja 2010.

Krem juha od brokule




Iako brokulu možemo kupiti tijekom cijele zime, nisam je baš često kuhala. Zato sam je i poželjela staviti na naš jelovnik. Ostalo je pitanje načina pripreme, standardno na lešo ili nešto malo drugačije. Ovaj put je došlo na red ono drugo. Recept možete pogledati ako slijedite ovaj link: Juha od brokule. Jedina izmjena jest način serviranja. Ne volim previše vrhnje za kuhanje pa ga zato i ne koristim tamo gdje ne trebam. Dakle, umjesto vrhnja za kuhanje ja sam u juhu ubacila hrskavo pečene kockice kruha.

Broj komentara: 9:

Josipa kaže...

odlična juhica! vrhnje za kuhanje koristim jako rijetko, a u ovim gustim juhicama uopće nije potrebno, a bez njega su i zdravije :)

jubistacha kaže...

Ja koristim zobeno ili sojino pa nisu tako jako nezdave a i volim onu kremastu strukturu koju juhica dobije kada se ubaci vrhnje ;)

Laka kuharica kaže...

Volim ovakve juhe i često ih radim. Kadkada u njih umiješam mileram ili kiselo vrhnje, sasvim malo, a kadkada zaboravim dodati maslinovo ulje, pa su posve vege! Vrhnje za kuhanje ne koristim nikada: to je prevara za naivne- razrijeđeno vrhnje po visokoj cijeni. Čitala sam negdje da se profi kuhari groze tog vrhnja. Ja sam uvijek za ono: makar malo, ali prvao!

Tadeja kaže...

Ja sve te "cvjetače", nekako najviše volim na pari kuhane, pa napravljene na salatu i dobro ohlađene i od svih mi je najdraži šenon. Napravim i juhice, ali ako ih već radim tako na kremasto i uglavnom uvijek sa vrhnjem za šlag,vrhnje za kuhanje ne koristim nikada, došla sam do istog zaključka, da djeluje kao vodica, onda to obično bude u nekom umaku, ali ovakve juhice me u receptima uvijek privuku. :)

Unknown kaže...

Volim ove juhice. Moji dečki najviše vole kada ubacim svakog povrća poomalo pa tako i ove "cvjetače", nisu baš ljubitelji krem juha!

Andrea kaže...

Obožavam ovakve juhe i baš ih često jedemo.
Hvala na još jednoj super ideji. :)

Sanela Mallory kaže...

Nisam obožavateljica juha, ali nekad su i takve stvarčice na repertoaru. Nemam naviku kupovati vrhnje za kuhanje, prije toga nije bilo i kiselo i slatko vrhnje je pokrivalo sve gastronomske potrebe. Ja i danas koristim kiselo vrhnje ili mileram, a budući da se ne hranim zdravo, stavljam ga praktički u sve:)

Nevena Buljan kaže...

i ja obožavam ove juhice i ne volim niti ja previše stavljati u njih vrhnje za kuhanje.. fino mi je npr. na kraju kuhanja staviti malo limunovog soka u juhu, totalno je osvježi..
pozz od Ebbe :)))

fimere kaže...

un excellent et savoureux velouté, j'aime beaucoup
bonne soirée

Objavi komentar