nedjelja, 6. studenoga 2011.

Krema od mascarponea i čokolade



Ovo je još jedna od uspjelih kombinacija na temu krema, pudinga i slično. Vjerujte bilo je mnogo toga što nije uspjelo, samo ih nisam dokumentirala. Nekako mi smiješno napisati post i reći: ovo je odvratnog okusa i strukture, nemojte to probati kod kuće ;)



Kada idem u neki veliki šoping centar desi se da kupim više namirnica nego sam planirala. Tako je bilo i s mascarponeom. Vidjela sam da su snizili cijenu, pogledala rok trajanja i zaključila da ću do tada već smisliti šta s njim. Tiramisu smo već jeli u više navrata, a i nekako izbjegavam kavu i sirova jaja u kolačima. Zbog malene, a i zbog nas. I šta mi onda preostane nego eksperimentirati pa da vidimo šta će ispasti. Sva sreća, ispalo je savršeno. Krema je odličnog okusa, lagano slatka, kremasta s okusom mascarponea u pozadini. Ovo nije krema za kolače, jer je previše rijetka, pa postoji mogućnost izlijevanja. U tom slučaju potrebno je povećati količinu sredstva odogovornog za gustinu. Mi smo je jeli serviranu u čašicama, s komadićima preprečenog badema na vrhu. Za mene odlična kombinacija, ako ne volite izbacite ;)


Krema od mascarponea i čokolade

1 paket kondenziranog mlijeka (ima ga za kupit u Lidlu pod nazivom ugušćeno mlijeko)
500g mascarpone sira
100g tamne čokolade (70% kakaa)
1 žličica vanilin šećera
1 žlica aru praha (ili gustina)
1 žlica mlijeka

Staviti ugušćeno mlijeko na vatru i dodati čokoladu. Miješati dok se čokolada ne otopi. Dok se čokolada otapa pomiješati mlijeko i aru prah. Kada se čokolada otopila, skloniti sve s vatre i dodati mješavinu praha i mlijeka. Vratiti na vatru da se krema zgusne kao puding. Ostaviti kremu da se ohladi povremeno je miješajući da se ne stvori korica na površini. Kada se krema ohladila pomiješajte je s mascarponeom da se sve fino poveže. Rasporediti kremu u čaše, staviti je u frižider da se stisne i poslužiti po želji.

P.S. možda vam se čini da krema neće biti dovoljno slatka? Ne brinite, ugušćeno mlijeko je već zaslađeno tako da nema potrebe dodavati još šećera. Ako nabavite (ili napravite domaće) ugušćeno mlijeko po potrebi još zasladite...

P.P.S. voljela bih čuti i vaše mišljenje o fotografiji hrane...

Broj komentara: 11:

Nada kaže...

Lijepe su ti slikice, šteta je što ih ne objavljuješ u većoj varijanti..i ove prozirne čaše mi se sviđaju, a i ono u njima zvuči sasvim super!

Bite my cake kaže...

fantastična! i hvala za info o ugušćenom mlijeku u lidlu, potražit ću, baš mi je trebalo ovih dana :)

Branka - byB kaže...

Sviđaju mi se ovakvi deserti "u čašama", odlično si iskombinirala ovi kremu i jako lijepo izgleda ! Inače i ja imam isti problem kada kupujem u većim trgovinama, uvijek kupim i nešto što nisam planirala i za što se nadam da ću smisliti kako iskoristiti.

jasna varcakovic kaže...

K'o porucena...Imam sve u frizideru, a ne da mi se nista peci, jer je vani vrucina!

Maja kaže...

Haha, da samo znaš koliko meni stvari nije uspjelo :) Desert mi je fantastičan, lijepo serviran i baš me mami...

Petra Kranjica kaže...

Super izgleda. Hvala za tip o kondeziranog mlijeku.

Laka kuharica kaže...

Ovdje bi vjerojatno trebala ići i jaja, i to sirova, pa bi krema bila gušća. No, kada su djeca ili stari u pitanju, slažem se s tobom, bolje ne riskirati. Odličan desert.

jubistacha kaže...

@Nada: hvala, prozirne čase su irsku kavu, a ja ih koristim za kreme i pudinge ;)
@Tamara: nema na čemu!
@Branka: imamo isti problem ;)
@Jasna: ah vrućina, ovdje magla ;)
@Maja: joj, neuspjesi, ima ih ;)
@kranjica: nema na čemu!
@Katarzis: hvala!

Sweet Corner kaže...

Obozavam ovakve stvari, prefino mi izgleda! A takva sam i ja, kad idemo u veliki soping uzmem svega sto mi ne treba i onda cami u hladnjaku dok ne skuzim da se blizi kraj roka trajanja i uvijek pod mus napravim nesto jer mi steta baciti:)

Monika kaže...

ja se uvijek vratim iz trgovine s hrpom stvari koje nisam planirala kupiti. strašno :) kremica je super, jako mi se sviđaju ovakvi deserti.

anamarija kaže...

ovo mi se cini odlicno..obozavam mascarpone tako da mi je ovaj recept na vrhu liste novih recepata :)

Objavi komentar