subota, 4. kolovoza 2012.

Fudge s maslacom od kikirikija i tamnom čokoladom



Volite li maslac od kikirikija? Probala sam ga davno, tamo negdje u srednjoj školi i nije mi se svidio. Dapače, okus mi bio odvratan. Pogotovo onako namazan na kruh. Još mi je samo falilo da dodam žele kao u američkim filmovima.


Prošlo je od tada dosta godina. Nikada se nisam odlučila da ponovim eksperiment već sam u širokom luku obilazila kikiriki maslac u dućanima. Onda se desilo da sam kupila sirovi kikiriki. Rekoh, ajde da probam ionako nemam šta izgubiti. Odmah da vam kažem, okus sirovog kikirikija je bezveze. Što je sasvim suprotno od onoga šta nastane nakon prženja i mljevenja. Namaz savršene strukture, taman slan (ne previše) i taman prepečen. Nakon toga je krenula potraga za receptima s kikirikijem od maslaca. Ovaj recept je nastao slučajno. Malo eksperimenta pa preskakanja određenih koraka rezultiralo je ovim savršeno mekanim, čokoladnim slatkišem. Slanoća maslaca, okus kikirikija i punoća okusa tamne čokolade se savršeno nadopunjuju...



Fudge s maslacom od kikirikija i tamnom čokoladom

1/2 šalice (domaćeg) maslaca od kikirikija
2 žlice sirupa od agave
1/4 šalice kokosovog ulja
100g tamne čokolade
50g indijskih orašćića

Na laganoj vatri otopiti kokosovo ulje. U toplu smesu dodati sirup od agave i maslac od kikirikija. Sve zajedno miješati dok se smjesa ne izjednači. Tamnu čokoladu isjeći na sitne komadiće i umiješati u prethodnu smjesu. Indijske orašćiće iskidate na komadiće (veličina po želji) i dodati u fudge. U četvrtastu posudu staviti pek papir, pa izliti smjesu za fudge. Staviti u zamrzivač na min pola sata. Ostatak vremena držati u frižideru.

Napomena:
-ako nemate kokosovog ulja zamjeniti s maslacem (ne znam kakav će biti okus, planiram isprobati)
-fudge je topiv na sobnoj temperaturi zato je najbolje držati ga u frižideru prije posluživanja
-ovo su mjere za pola smjese, poduplajte ako želite (ja bih radila duplo da nije nestalo maslaca ;))

Broj komentara: 8:

What's for dessert? kaže...

Uh, baš si me namamila! Nemam sirup od agave pa me zanima što mogu staviti umjesto njega?

jubistacha kaže...

@What's...: probaj s medom ili šećerom. Najbolje je staviti malo u otopljeni kokos pa probati da vidiš koliko je slatko. Trebaš imati na umu da će poslje doći i čokolada :)

Anja kaže...

Ovakav recept mi treba, imam veliku teglicu maslaca od kikirikija doma i najfiniji mi je s čokoladom :) Sviđaju mi se ostali sastojci, agavin sirup i kokosovo ulje, čula sam dosta o agavinom sirupu i mislim da je super rješenje za deserte!

Just Cake Girl kaže...

Odličan recept! Nikad nisam radila fudge, al ovo bi mogla probati! Fotke su mi fantastične :)

Вера kaže...

ovo je genijalno!

Tamara kaže...

vau, obožavam maslac od kikirikija, često s njim radim keksiće. okušala sam se u domaćem i morma priznati da nisam neku preveliku razliku primjetila

Bite my cake kaže...

obožavam maslac od kikirikija, krasan ti je ovaj recept

Nada kaže...

Fudge zvuči super, iako maslac od kikirikija ne volim..Sve što je s čokoladom, a ovdje su još i indijski oraščići, obožavam!

Objavi komentar