petak, 18. svibnja 2018.

Palačinke sa starterom i preljevom od čokolade



Ako ste ikada pokušali napraviti svoj vlastiti starter (kiselo tijesto) ili to već radite sigurno znate da često ostane viška startera koji se jednostavno baci. Osobno nisam ljubitelj bacanja hrane i kad god mogu nešto napraviti to ću i pokušati.


Dok sam istraživala često sam nailazila baš na recepte za palačinke. Pa sam odlučila da ih probam napraviti. Stvarno su super, priprema je jednostavna jedino treba sve isplanirati. Ako sutra ujutro želite imati ove palačinke na tanjuru, s pripremom treba početi već večeras :)


Palačinke sa starterom
(1 šalica = 236.59ml)

3/4 šalice startera
1 +1/4 šalice brašna (tip 850)
1/4 šalice tople vode
2 jaja (lagano smiksana)
1/2 žličice soli
1 žličica sode bikarbone
4 žlice kokosovog ulja (plus još za tavu)

Noć prije pomiješati starter, brašno i vodu. Pjenjačom miješati dok se smjesa ne ujednači. Pokriti i ostaviti preko noći. Sljedeće jutro u prethodnu smjesu umiješati jaja, sol, sodu bikarbonu i ulje. Miješati sve zajedno dok se ne poveže. Ako vam se smjesa čini previše gusta dodati malo mlijeka (ja nisam trebala). Peći palačinke u pripremljenoj tavi par minuta na jednoj strani, pa na drugoj i tako do kraja.
Servirati s preljevom i ukrasima po želji.

Preljev od čokolade

Pomiješati dvije žlice maslaca od indijskih orašćića, žlicu kakaa u prahu, žlicu rogača, malo mljevenog kardamona i sladilo po želji. Ako je smjesa pregusta razrijediti je s malo vode ili mlijeka.



1 komentar:

Petra Kranjica kaže...

Ja sam si kupila knjigu o starterima i upravo ju krećem proučavati. A palačinke ti super izgledaju.

Objavi komentar