utorak, 23. ožujka 2021.

Lijena pita s filom od rogaca & banane

 

Vec je proslo dosta vremena od zadnjeg recepta. Nemam vremena puno za fotkanje, a jos manje za pisanje recepata kojih imam podosta, zapisanih u svojoj biljeznici. 

S obzirom da je ovo moja online biljeznica (a i neki oblik back up-a mojih recepata) potrudit cu se da je ispunjavam s onim receptima koje cesto pravim u svojoj kuhinji i koji zasluzuju biti zapisani :) 

Ova pita je nastala iz zelje da napravim nesto brzo i jednostavno. Svi imamo recept za lijenu pitu s filom od jabuka. Ja sam odlucila potrositi visak banana i rogaca i tako je nastala ova pita. Jednostavno, brzo i ukusno!


  
 
 
 
 
 
Lijena pita s filom od rogaca & banane
 
400g brasna
200g maslaca
150g secera
2 jaja
6 zlica mlijeka
1 zlicica sode bikarbone

150g mljevenog rogaca
300 ml mlijeka
3 zrele banane
1 zlica griza
1 zlica maslaca (ja sam koristila onaj od koksa koji ima karmelasti miris, ali moze se koristiti i obican kravlji :))

Pomijesati brasno, secer i sodu bikarbonu. Dodati maslac i rukama ga izmrviti da se stvori mrvicasta struktura. Dodati jaja (izmucena) i mlijeko te zamijestiti tijesto. Ostaviti ga u hladnjaju minimalno pola sata.
Za nadjev, ugrijati mlijeko (do vrenja). Mlijeko preliti preko rogaca te ostaviti pet minuta da se upije. U meduvremenu banane pretvoriti u pire. U rogac umijesati griz i maslac. Na kraju dodati pire od banane.
Tijesto podijeliti napola te ga razvaljati na velicinu pripremljenog kalupa. U kalup staviti prvu polovicu tijesta te dodati nadjev. Na kraju nadjev prekriti s drugom polovicom tijesta.
Staviti u pripremljenu pecnicu te peci na 160 stupnjeva 40 minuta.

 

Nema komentara:

Objavi komentar