subota, 19. ožujka 2011.

Prutići s cimetom i šećerom

 

Kada radim pitu često mi se desi da ostane višak prhkog tijesta. Ponekad su to zaista male količine koje obično završe u smeću. Ali što napraviti ako ostane nešto više tijesta?


To mi se dogodilo kada sam radila Pitu od kokosa. Odlučila sam napraviti prhke prutiće. Razvaljala sam tijesto da bude što tanje i rezala na prutiće. Svaki prutić sam posula cimetom i kristal šećerom. Poredala sam ih na papir i pekla 10-ak minuta na 180 stupnjeva. Izvrsna ideja za brzi slatki zalogaj ;)


Još jednom vam donosim recept za prhko tijesto:

250g oštrog brašna
125g maslaca
1 žumanjak
malo soli
1/1.5 dl vode (polako dodavati tijekom miješanja tijesta)
Pomiješati brašno i sol. Dodati maslac i sve zajedno dobro izmrviti. U sredinu tijesta staviti žutanjak i polako dodavajući vodu umijesiti prhko tijesto. Tijesto staviti u frižider najmanje sat vremena, a može i dulje. 

Broj komentara: 14:

Jovana kaže...

Sjajno !

Lenka kaže...

Vrlo ukusno i vrlo praktično, uvek osećam krivicu kada bacam testo koje se nađe kao višak!

Marina kaže...

Obožavam cimet! Odlična ideja za višak tijesta!

Vera kaže...

bas je jednsotavno da se urade ove stapici. a izlgedaju preukusno!

jasna varcakovic kaže...

Ideja je za pohvalu, pogotovu ako znamo kako je (mirisljavi) cimet zdrav!

Josipa kaže...

Odlična ideja jubi! Meni se isto zna dogoditi da imam viška prhkog tijesta i sad znam što ću s njim. ;)

jubistacha kaže...

@Jovana: hvala!
@Lenka: stvarno je ukusno!
@Marina: i ja volim cimet!
@drenka: ukusni su, i hrskavi!
@Jasna: hvala, osim što je zdrav cimet je i ukusan.
@Josipa: hvala, nema više bacanja tijesta ;)

Federica Simoni kaže...

che meraviglia..da leccarsi i baffi!! complimenti!!ciao!

Branka - byB kaže...

Bravo, odlična ideja ! I moji viškovi tijesta će od sada ovako završavati, šteta što već i do sada nisu. Ovo mi je odlično, posebno ova kombinacija šećera i cimeta, jako fino !

jubistacha kaže...

@Federica: grazie!
@Branka: probaj, sigurno će biti fino...

Andrea kaže...

I meni uvijek ostane tijesta kad radim pitu. Obično od njega izrežem neke keksiće ali ovi prutići zvuče kao odlična ideja. :)

Nina kaže...

meni se isto dešava da mi ostane prhkog tijesta, ja to rješavam kao Andrea ili zamotam u foliju i kutijicu pa na led za neku drugu priliku
ovi prutići nisu loša ideja da se tijesto iskoristi, šteta je bacit u smeće

Вера kaže...

Ova ideja mi se jako,jako dopada!

jubistacha kaže...

@Andrea: keksići, super ideja!
@Nina: bitno je da se tijesto iskoristi ;)
@Vera: hvala!

Objavi komentar