srijeda, 13. veljače 2013.

DIY: reciklirana marama sa srcima



Volim marame i šalove. Svih veličina, debljina pa čak i boja. Jedino što rijetko kupim nešto s uzorkom. Valjda zato jer mislim da je teže napraviti neku smislenu kombinaciju ;)
Zbog toga sam odlučila (prije nego proglasim manjak marama u svom ormaru) napraviti par svojih uzoraka tj. printeva. Čisto da vidim kako će to izgledati. Povodom nadolazećeg Valentinova palo mi je napamet da je srce idealan uzorak. Za razliku od ukrasnih drvca, saonica i sl. srce je uvijek in ;)



Za ovaj projekt je potrebno:
- obična gumica (malo deblja)
- olovka
- skalpel
- boja za tkaninu (može se naći u bilo kojem hobi odjelu u supermarketu npr. Intersparu)
- papirnati ručnici
- stara jednobojna marama (za koju vam neće biti žao baciti je ako projekt ne uspije ;))

Uzeti gumicu i olovkom nacrtati srce. Skalpelom iskidati oblik srca tako da dobijete tzv. pečat.


Uzeti kist i nanjeti malo boje na pečat. Na papirnati ubrus staviti tkaninu (ako je tanka tkanina boje može proći s druge strane) i krenuti s oslikavanjem. Ja obično nakon svakog drugog nanošenja na tkaninu ponovim nanošenje boje s kistom. Ako je vama lakše možete izliti malo boje na tanjurić pa umakati pečat po potrebi. S vremenom ćete steći iskustvo koliko je boje potrebno i koliko čvrsto treba pritisuti pečat da ostane trag. Najbolje je vježbati na nekoj komadu tkanine koja je za baciti, čisto da se stekne malo iskustva.


Kada ste gotovi, obavezno raširiti tkaninu da se boja osuši. Oprati tkaninu u toploj vodi. Kada se osuši boju fiksirati peglom.

P.S.
-ako ostane boje na rukama, samo ih odmah operite pod mlazom vode.
-brz obzira na debljinu tkanine, morate postaviti nešto ispod nje. Obično boja prolazi na drugu stranu
-boja se obavezno mora osušiti i fiksirati peglom prije korištenja obojanih predmeta
-istu boju sam koristila za bojanje na šalici. Postupak je sličan (osim onog dijela s peglom ;)). Za sada je perem isključivo na ruke i odlično izgleda!


Broj komentara: 9:

Unknown kaže...

izvrsna ideja, draga jubi

Dunja kaže...

Inspirativno i zabavno, zašto ne, malo se poigrati u hladnu zimsku večer.

jubistacha kaže...

@Snježa: hvala draga. Ne mogu se pohvaliti za originalnost, ima puno sličnih primjera na netu ;)
@Dunja: upravo tako. Kada dođe lijepo vrijeme onda se pokazuje napravljeno ;)

Tamara kaže...

baš zgodno

Andjela kaže...

Jao, genijalna ideja! :D

Sandra kaže...

Super ideja... Inače sam u fazi restauracije nekih predmeta i planirala sam da ubacim to na blog i dam inspiraciju drugima da se malo bave i time.
Baš si me obradovala ovim srculencima i maramom. :)

Anonimno kaže...

E, našla si još jednu ljubiteljicu marama šalova i ostalih vratnih pokrivala..... ne smijem ni reč koliko ih imam u ormaru (možda će činjenica da sam za njih morala raditi novi ormarić bit dovoljna). Za razliku od tebe moje marame su ugl. s uzorcima i tamnije tako da na maramama na žalost ne mogu iskoristit ovaj tutić, ali planiram nešto slično napraviti već dugo na nekom materijalu od kojeg ću kasnije napraviti suknjicu ili torbu ili tako nešto. Dobra ideja za bojanje šalice.... nisam znala da boja za robu može proči i u ovoj varijanti...

VolimBoje kaže...

ovo mi se baš sviđa!

Cinnamon and Thyme kaže...

Waw, super je ispalo :)!

Objavi komentar