petak, 15. veljače 2013.

Vikend desert: Torta od naranče



Još jedan radni tjedan je pri kraju i planovi za vikend mogu početi. Ovaj put vam predlažem opet kombinaciju čokolade i naranče. Slična kombinacija kao i zadnji put, ali samo na prvi pogled. Sve ostalo je drugačije.

Kao prvo, postupak pravljenja je mnogo jednostavniji. Ako nemate pri ruci marmeladu od naranče, svakako je možete zamjeniti s nekom po vlastitom izboru. Moj prijedlog bi bio ona od višanja ili marelica ;)


Torta od naranče
(za kalup promjera 23cm)

150g maslaca (na sobnoj temperaturi)
100g smeđeg šećera
5 jaja (srednje veličine)
125g tamne čokolade (otopljene)
150g brašna
1 žličica praška za pecivo
50g mljevenih badema

1/2 tegle marmelade od naranče (one velike od 720g)
1 žličica vanilin ekstrakta
1 žličica gustina

slatko vrhnje (po želji)
šećer u prahu (po želji)

Pomiješati maslac i šećer da se dobije pjenasta smjesa. Dodati žutanjke (jedan po jedan) i miksati. Umiješati ohlađenu čokoladu. Na kraju dodati prethodno pomiješane bademe, brašno i prašak za pecivo. Miksati bjeljanke (dodati i prstohvat soli) dok ne postanu čvrsti. Polagano ih dodavati u čokoladnu mješavinu u par navrata. Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva oko 40-ak minuta. Kremu pripremiti tako da pomiješate marmeladu i ekstrakt te zagrijete na vatri. Gustin pomiješati s malo hladne vode te umiješati u marmeladu. Kuhati dok se ne zgusne. Ohlađeni biskvit prerezati na pola (ja sam radila u kalupu promjera 20 cm pa sam razrezala biskvit na tri djela). Staviti prvi dio u kalup, dodati zgusnutu marmeladu. Polagano staviti drugi dio biskvita i sve zajedno ostaviti da se marmelada ohladi i stisne. Ukrasiti šlagom po želji...



Broj komentara: 9:

mateja kaže...

mmm odlična torta :) baš izgleda sočno :)

Neustrašiva domaćica kaže...

Izgleda mrak!
Ja sam baš Špiru za rođendan nekidan radila kolač od naranče, neku englesku verziju (čitaj:od sastojaka koje sam imala doma LOL) ispala je OK, ali ovo mi djeluje predobro!

Anja kaže...

Zbilja imaš fine recepte, jako mi se sviđa torta, izgleda sočno :)

Unknown kaže...

'vala ti bože, opet petak!
a, meni je zadnjih nekoliko dana dodijalo i jedva čekam početi raditi.
kombinacija naranče i čokolade je uvijek pun pogodak pa naravno i ova tvoja torta!

Tamara kaže...

ti si navalila na naranče!!

Bite my cake kaže...

krasno izgleda, kombinacija čokolade i naranče mi je jedna od dražih definitivno

Petra Kranjica kaže...

Čokolada i naranče su dobitna kombinacija, odlično izgleda.

Anja Marsic kaže...

Lajkam tortu ali još vise ovaj stalak u pozadini :D

LoveAffair Cakes by mirela kaže...

primamljiva torta sa jos primamljivijim stalkom :)

Objavi komentar