ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

Moji najdraži čokoladni keksići



Mislim da naslov sve govori i nema smisla trošiti vrijeme i riječi (koje ionako ne mogu dovoljno vjerno opisati ovu čokoladnu jednostavnost). Ovi keksići su moj trenutni favorit zbog ova tri razloga: super čokoladni, super mekani i super hrskavi (znam da zvuči nemoguće, ali stvarno jesu).

Tajna je u pečenju. Naime keksiće treba izvaditi iz pećnice dok su još mekani i ostaviti da se do kraja ohlade. Tada postanu dovoljno čvrsti da ih se može uzeti u ruke. S obzirom da se polako bliži blagdansko doba, ovi keksići su idealni za isprobavanje i spremanje u limenu kutiju (ako se prije ne pojedu!).



Moji najdraži čokoladni keksići
(prilagođeni prema originalu)

 
95g brašna
30g kakao praha
35g šećera (ja sam koristila kokosov šećer)
15g rogača u prahu
1/8 žličice sode bikarbone
1/8 žličice soli
100g maslaca (omekšalog)
1 1/2 žlice mlijeka
1/2 žličice vanilin ekstrakta

Pomiješati brašno, kakao, šećer, rogač, sodu bikrabonu i sol. U smjesu dodati omekšali maslac, mlijeko i vanilin ekstrakt. Sve zajedno rukom miješati dok se ne dobije kompaktna smjesa. Smjesu oblikovati u valjak i staviti u prozirnu foliju. Valjak staviti u frižider na 20-ak minuta (ili malo više, ovisno o tvrdoći smjese). Kada se smjesa stisnula, nožem rezati komade i stavljati na pripremljenu tepsiju (udaljiti jedan od drugog). Peći u pripremljenoj pećnici 8-10 minuta na 160 (ili 180 stupnjeva ako nemate ventilator pećnicu). Ostaviti par minuta da se kesići ohlade u tepsiji te ih lagano premjestiti na rešetku za hlađenje. Paziti na to da keksići budu dovoljno čvrsti (tj. ohlađeni) jer se mogu razlomiti prilikom transporta.

P.S. budite pažljivi kod pečenja keksića, jer postoji mogućnost da vrlo lako izgore. Vrijeme i visina temperature varira ovisno o vašoj pećnici. Zato je najbolje biti blizu prilikom pečenja keksića.

3 komentara:

Petra Kranjica kaže...

Krasno izgledaju.U ovo hladnije doba volim imati doma uvijek neke keksiće, mislim da će ovi biti savršeni za zimska nedjeljna poslijepodneva.

Ana kaže...

Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

jubistacha kaže...

@Petra: meni ovi keksi uvijek pašu :)
@Ana: drago mi je!

Objavi komentar