petak, 25. listopada 2013.

Kruh s dodatkom prosa


Često se zapitam što mogu napraviti da uvedem neke (možda meni) mrske namirnice u svoju prehranu. Nisu čak ni toliko mrske, koliko nepoznate i samim time van opusa svakodnevne upotrebe. Jedna stvar što sam naučila o sebi (a i ostatku obitelji) jest da s novim stvarima treba dozirano. Polako i strpljivo dok ne dođu na listu prihvatljivih, a tek onda i traženih jela ili namirnica. Ovaj put je riječ o žitarici zvanoj proso.


Čim sam naišla na ovaj recept znala sam da ga moram napraviti. Kruh je ispao savršen. Dodatak prosa se uopće ne osjeti. A upravo zbog njega kruh je mekan i takav ostane par dana bez problema. Zato samo naprijed. Isprobajte i javite dojmove ;)


Kruh s dodatkom prosa
(prilagođeno prema receptu Spicy Millet Bread, wholefoods kitchen, N. Graimes)

90g prosa
550g pšeničnog brašna
2 žličice soli
1 žličica šećera
1 vrećica suhog kvasca
voda (po potrebi)

Skuhati proso u 210ml vode dok ne postane mekano. U posebnoj zdjeli pomiješati brašno, sol, šećer i kvasac. Dodati kuhano proso i 300-350ml tople vode. Sve zajedno izmiješati da se dobije mekano tijesto. Mijesiti tijesto desetak minuta na pobrašnjenoj podlozi i ostaviti ga da se diže na toplom oko sat vremena. Kada se tijesto udvostručilo, premijesiti ga i staviti u pećnicu na 220 stupnjeva oko 30-ak minuta.

Broj komentara: 6:

Matejka - Life tastes like chocolate kaže...

Baš imam prosa doma, mogla bih isprobati. Ja ga volim i inače, miješam ga s dinstanim povrćem ili ga ubacim u gustu juhu :) Jako mi se sviđa recept!

with passion by kras kaže...

Odličan recept. Volim proso ali nisam se domislila, da bi ga dala u testo za kruh.
Hvala za ideju.
lep pozdrav,
Ljuba

jubistacha kaže...

@Matejka: mi ga polako uvodimo u prehranu. Gustu juhu volim samo ja ;)
@Ljuba: nema na čemu. Ideja nija moja, i ja se zahvaljujem originalu ;)

Matejka - Life tastes like chocolate kaže...

Isproban, odličan! Objavit ću i na blogu - radila sam u obliku peciva, guštamo u njima :)

jubistacha kaže...

Zbog ovakvih komentara dobijem još više motivacije za pisanje na blogu. Stvarno sam sretna kada netko isproba i bude zadovoljan receptom s ovog bloga. Jedva čekam da vidim peciva. Hvala Matejka!

bosiljka kaže...

Jučer sam ispekla kruh sa prosom i jako sam zadovoljna jer dugo drzi svježinu i ne suši se!

Objavi komentar