ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

27.02.2018: Slatko i zdravo (za svaki dan)



Ovaj put nemam jedan, nego tri recepta i jednu meni jako dragu najavu:
dragi moji čitatelji bloga (i oni koji će to tek postati :)) pozivam vas na radionicu koju organizira Jubistacha u suradnji s Udrugom Vestigium pod nazivom:
Slatko i zdravo (za svaki dan) koja će se održati u subotu 27.02.2018. od 13-15h u prostoru Udruge Vestigium.


Napraviti ćemo tortu od jabuka i zobenih pahuljica (čiji recept se nalazi odavno na blogu), meni drage speculas digestive keksiće i sirove kuglice od banane i kakaa čiji recept ide u nastavku.


Sirove kuglice od banane i kakaa


(1 šalica = 250ml)
2 tamnije banane srednje veličine 
1 šalica zobenih pahuljica
1 šalica tostiranih mljevenih lješnjaka
3 žlice kakaa u prahu
1 žlica cimeta
prstohvat soli
ribana kora jedne naranče
kakao u prahu za dekoraciju

U blenderu (ili sjeckalici) pomiješati zobene pahuljice i narančinu koru da se dobije fina mljevena smjesa. Dodati lješnjake, kakao, cimet i sol. U posebnoj zdjelici napraviti pire od banana (može i vilicom). U suhe sastojke ubaciti bananu i miješati dok se smjesa fino ne poveže (ako treba dodati par kapi narančinog soka). Oblikovati kuglice, uvaljati ih u kakao ili nešto drugo (po želji).

2 komentara:

Petra Kranjica kaže...

Super za radionicu! Sad mi je žao što ovaj vikend nisam u Zagrebu.

jubistacha kaže...

@Petra: hvala! Ja se nadam da će biti još prilike ;) Uživaj u putovanju!

Objavi komentar