četvrtak, 30. lipnja 2011.

Borovnica lassi


Lassi je ustvari slatki napitak od jogurta porijeklom iz Indije. Najpoznatiji je mango lassi iako postoje razne kombinacije s voćem i začinima. Može se čak raditi i slana verzija. Ovakvi napitci na bazi jogurta rashlađuju tijelo. Stoga su idealni za ove ljetne vrućine.




Samonikle borovnice već tisućama godina rastu u Aziji i Sjevernoj Americi. Takve bobice su zdravije od onih uzgojenih u staklenicima jer su manje i sadrže više antioksidansa. Istraživanja su pokazala da konzumiranje bobičastih plodova poput borovnica, crnih borovnica i brusnica može dovesti do smanjenja količine štetnog kolesterola u krvi. Osim toga pomažu u održavanju forme našeg mozga i uma.


 Borovnica lassi

360 ml tekućeg jogurta (dvije čašice)
250 ml hladne vode
3 žlice meda
1 mahuna vanilije
1 mjerica borovnica
Pomiješati vodu i med te energično miješati dok se med ne rastopi. Sastrugati mahunu vanilije te je dodati u jogurt. Odvojiti par borovnica za ukras, a od ostatka borovnica napraviti pire sa štapnim mikserom. Pomiješati vodu, jogurt i borovnice te ih dobro izmiješati u blenderu dok se površina lassija ne zapjeni. Poslužiti s kockicama leda i plodovima borovnice.

Broj komentara: 13:

What's for dessert? kaže...

Obožavam borovnice!! Odličan osvježavajući napitak.

Unknown kaže...

Spremam se u moj Konjic po borovnice:)
Još jedan izvrstan način za njihovu pripremu. Recept bilježima a moram još reći da su ti slike prekrasne, tako nježne, svijetle, ... izvrsne!

Bite my cake kaže...

volim, volim. Kod mene dobrodošao u svim voćnim varijantama :)

Just Cake Girl kaže...

Fotke su prekrasne :)) borovnicu obožavam ;)

Branka - byB kaže...

Nema ljeta bez ovakvih napitaka ! Ja ih radim sa nešto manje vode i kombiniram razno bobičasto voće. Super mi je ovaj sa borovnicama, u subotu idem u nabavku pa ću ih kupiti i napraviti ga. Jako lijepo izgleda, super su mi slikice.

jubistacha kaže...

@Tamara: baš osvježavajuće!
@Snježa: sretnice, ideš po prave borovnice...
@Tamara: slažem se!
@Just Cake Girl: hvala, i ja isto!
@Branka: hvala, i ja idem u nabavku. Opet :)

tanja kaže...

Ja sam Lassi-Fan, a s borovnicom ga još nisam pravila. U tvojoj izvedbi izgleda fantastično! Hvala na inspiraciji, obavezno isprobavam :)

jasna varcakovic kaže...

Svi u mom domacinstvu volimo lassi kada vrucine nastupe...Ovaj tvoj sa borovnicama je extra vrijedan, jer znam da su borovnice 'cudo prirode'

Tamara kaže...

obožavam lassi, i tvoje prekrasne slike

Laka kuharica kaže...

Apsolutno ne volim voćne jogurte i ne mogu shvatiti zašto ih ljudi kupuju i k tome daju djeci kada na izbor imaju ovakve fine i zdrave napitke! Točno znaš što ide u njih, staviš dovoljno voća po izboru, sve samo dobri sastojci. Prvi puta čujem za lassi, ali jako mi se sviđa.

fimere kaže...

c'est délicieux et bien rafraichissant!
bonne journée

jubistacha kaže...

@Tamara: hvala!
@Katarzis: slažem se s tobom!
@Fimere: thank you!

mirjana kaže...

Predivno!!!!!

Objavi komentar