ponedjeljak, 6. lipnja 2011.

Torta od čokolade i oraha (bez brašna)

 
Volim gledati i pratiti što rade većina "poznatih" kuhara poput Jamiea, Gordona, Nigelle... Od svih njih mi je najdraža Nigella. Koji god recept s njene stranice sam probala napraviti ispao je super. Osim toga što dobro ispadne bude i ukusno. Najviše mi se sviđa to što ne komplicira. Kada vidim nešto zanimljivo pa krenem čitati recept uvijek se iznenadim kako je ustvari sve jednostavno.

U mnogo slučajeva Nigella napiše zamjenu ako slučajno nemate neki sastojak pri ruci. Za ovu tortu nije predložila zamjenu sastojaka, već sam ja sama odlučila zamjeniti bademe s orasima. I nisam pogriješila. Torta je stvarno fina, sočna i zasitna.U originalu se radi i margarita krema uz tortu. Ja je nisam imala potrebe praviti jer mi je bilo i ovako dovoljno. Pretpostavljam da bi bila dobra i uz malo šlaga ili kuglu sladoleda od vanilije...
Donosim vam moju verziju recepta i link na Nigellin original.



Torta od čokolade i oraha (bez brašna)

150g tamne čokolade
150g maslaca (na sobnoj temperaturi)
6 jaja
200g šećera
100g oraha (tostiranih i samljevenih)
4 žlice kakaa

Otopiti na pari čokoladu i maslac te ih ostaviti sastrane da se ohlade. Miksati jaja i šećer zajedno dok ne dobijete pjenastu smjesu. Pomiješati mljevene orahe i kakao. Umiješati ih lagano u smjesu od jaja. Dodati i otopljenu čokoladu s maslacom. U pripremljenu tepsiju (23cm) uliti smjesu te je staviti u zagrijanu pećnicu na 180 supnjeva 40-45min. Kada se ohladi izvaditi je iz kalupa, posuti šećerom u prahu i poslužiti uz...



Ovdje možete pronaći originalnu verziju.

21 komentar:

Bite my cake kaže...

Nigella je zakon :) Odlična ti je ova torta!

Laka kuharica kaže...

Volim Nigelline recepte, a ovakva zamjena koju si napravila, uopće nije neobična. I orasi i bademi imaju svoje lijepe strane. Jedino mi nije jasno zašto se naglašava ovo bez brašna: za mene su torte oduvijek bile od jaja, oraha i nekih dodataka+krema. Naravno, postoje torte s biskvitima, ali nisam ljubiteljica. Pa me čudi da je izgleda čudno kada u torti nema brašna. Iskreno, jedini pravo fini kolač je upravo kao ovaj koji si napravila. Bilježim!

jubistacha kaže...

@Tamara: slažem se za Nigellu :)
@Katarzis: znam da se pravi biskviti za torte rade bez brašna. Ja ovdje naglašavam tu činjenicu za one koji žele raditi kolač bez brašna zbog zdrastvenih razloga...

JA U KUHINJI... kaže...

Fenomenalno!

Ana kaže...

Nigella ima dobrih recepata, ali moram reci da sam naisla na par cudnih kao pohovane bounty cokoladice, e to mi je bezveze. A najinteresantniji mi je njen odnos prema hrani i baratanje istom. Uvek mi je scena u glavi kada odvaja zumance od belanca i to radi tako sto sipa jaje u saku, pa kroz prste pusta belance da tece. To njeno igranje sa hranom pokazuje koliko ona uziva u citavom procesu spremanja.

Naravno da nisi pogresila sto si bademe zamenila orasima, pa nista bolje nisi mogla da uradis:)

Dunja kaže...

Savršena torta.

Marijana kaže...

Odlična torta!!!

jubistacha kaže...

@Ana: mislim da i Jamie odvaja bjeljanjke na taj način :)
@Dunja & Marijana: hvala!

jasna varcakovic kaže...

E, takve najvise volim...BEZ BRASNA!
Otkacena fotografija (ona prva). Sjena viljuske daje neobican izgled.

Jovana kaže...

Ooooooo kako božanstveno izgleda!! Ja obožavam Nigellu i Gordona i sve što se napravi po njihovim receptima je jednom rečju-savršeno!!

Mary kaže...

Odlično

Andrea kaže...

Jako volim Nigellu i njene recepte. Pouzdani su, ona zbilja ništa ne komplicira i uz to je prekrasna pa je čovjek s užitkom gleda.
Jako volim ovakve sočne torte bez brašna, u zadnje vrijeme su mi to najdraži kolači. Ova tvoja verzija izgleda vrlo ukusno i primamljivo. :)

Dilajla kaže...

Kad netko uživa u hrani krajnji rezultt je ovo.

Unknown kaže...

Fantastičan i jednostavan kolač - torta!

jubistacha kaže...

@Federica: grazie!
@Jasna: i meni se ona prva najviše sviđa baš zbog viljuške :)
@Jovana: slažem se, iako mi Gordon ponekad malo zakomplicira i brzo priča :)
@Mary: hvala!
@Andrea: i ja sam oduševljena ovim sočnim kolačima. Zovem ih dva u jedan: i biskvit i krema zajedno :)
@Dilajla: i ja uživam zajedno s Nigellom :)

jubistacha kaže...

@Snježa: upravo tako kolač-torta!

VolimBoje kaže...

Super, sviđa mi se recept i obavezno ću ga isprobati jer sam u potrazi upravo za ovakvom hranom koja u sebi ne sadrži bijelo brašno.

Vali kaže...

Moj omiljeni tip kolača, samo bih stavila bademe ili lješnjake umjesto oraha. :)

jubistacha kaže...

@VolimBoje: super, baš mi je drago da ti se sviđa!
@Vali: slažem se, u originalu idu bademi. Iako moram reći da orasi previše ne osjete u ovom kolaču :)

tanja kaže...

Super kolač, čokolada i orasi, ma savrseno!bilježim :)

Branka - byB kaže...

neki dan sam u Profilu listala Nigellinu knjihu recepata. Odličan izbor si napravila, torta je super i super si je napravila , jako lijepo izgleda ! Vjerujem da ću je jednom raditi, ali ću ostaviti bademe, baš ih nekako preferiram iako vjerujem da je i sa orasima odlično.

Objavi komentar