četvrtak, 23. lipnja 2011.

Marmelada od trešanja i ribizli


Već neko vrijeme mnoge blogerice vrijedno pretvaraju višak voća u zanosne marmelade. Slikama nas mame da i sami probamo pa kako onda odoliti...
Kada sam dobila veću količinu domaćih trešanja odmah sam znala šta ću napraviti. Naravno da smo ih jeli što više u sirovom izdanju, a od one manje količine koja je ostala sam napravila ovu marmeladu.

Kombinirala sam ih s ribizlama jer mi se učinilo kao zgodna kombinacija okusa. I nisam pogriješila, stvarno je super. Nisam vagala trešnje koje su ostale, zato vam dajem okvirne količine kao smjernice za neku vlastitu verziju...


Marmelada od trešanja i ribizli
(od ove količine se dobije jedna tegla marmelade)

200g trešanja (bez koštica)
75g šećera
ribizle (jedna mjerica)
štapić vanilije

Pomiješati šećer i trešnje te ih ostaviti par sati u hladnjaku da puste sok (ja sam ih ostavila preko noći). Staviti trešnje u lonac na vatru i dodati očišćene ribizle. Sastrugati sadržaj mahune vanilije te je dodati u trešnje i ribizle. Sve zajedno kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne. Za probu gustoće stavite 1-2 žličice vruće marmelade na rashlađeni tanjur. Ako se masa zgusne, znači da će i ostatak  biti dovono čvrst.

Broj komentara: 10:

Sweet Corner kaže...

Odlicno, ova kombinacija mi se jako svidja, a i mjera je taman za nas koji bas ne konzumiramo puno pekmeza, ali uvijek za nesto zatreba:0 Ovaj bi mogla onako na zlicu jesti:)

Nada kaže...

Jako dobro izgleda, odlična kombinacija!

What's for dessert? kaže...

Kombinacija trešanja i ribizli zvuči zanimljivo

jubistacha kaže...

@Sweet Corner: ja sam ga već isprobala. Prvo u sladoledu pa onda i pudingu :)
@Nada: hvala, i meni se jako sviđa ova kombinacija!
@Tamara: istina :)

Bite my cake kaže...

prekrasna ti je marmelada, jako mi se sviđa što si ih s ribizlama kombinirala!

Josipa kaže...

Obožavam praviti marmelade, a još više jesti ih zimi kad nema puno izbora voća. Predivna ti je marmelada, stvarno zanimljiva kombinacija. :)

jasna varcakovic kaže...

Interesantna kombicacija...Morat cu se i ja dati na isprobavanje marmelada i dzemova.

jubistacha kaže...

@Tamara: hvala!
@Josipa: ova neće dočekati zimu :)
@Jasna: samo naprijed!

Branka - byB kaže...

Baš zanimljiva kombinacija, slatke trešnje i kiselkaste ribizle, a sve prekrasnih boja. Odlična marmelada ! Sviđa mi se što si stavila i vanillu, sigurno je jako ukusna , a izgleda mi super !

jubistacha kaže...

@Branka: hvala!

Objavi komentar