srijeda, 15. lipnja 2011.

Kiflice s maslacom


U originalu ide margarin. Znam da je tijesto bolje ako se stavi margarin, ali ja jednostavno ne mogu to napraviti. Odkada sam ga prestala koristiti u bilo kojem obliku te usput pročitala par članaka o njegovoj "ljekovitosti" ne mogu se natjerati da ga stavim u kiflice. Pojedem ja kiflice koje je netko drugi napravio vjerovatno s margarinom, ali stvarno rijetko. Kada god radim kolače, peciva i sl. koristim isključivo maslac. Istina možda je pun kolesterola i ima više kalorija, ali je i dalje zdraviji od margarina. Meni osobno je mnogo ukusniji pa je i to jedan od razloga zašto ga koristim.



Ovaj recept sam dobila od svoje svekrve. Kod nje sam prvi put jela ove kifle (s margarinom :) i jako su mi se svidjele. Zato ga i stavljam na blog, da ga probate ako već do sada niste :)


Kiflice s maslacom

1 kg brašna
1 pakovanje svježeg kvasca
malo toplog mlijeka
žličica šećera
žličica soli
maslac (250g, na sobnoj temperaturi)
Izmrviti kvasac u šalici s toplim mlijekom (ostaviti dio mlijeka za kasnije). Dodati šećer te ostaviti par minuta da kvasac nabuja. U brašno dodati sol, te napraviti rupu u koju ide nadošli kvasac. Zamijesiti tijesto uz dodatak mlijeka po potrebi. Razvaljati ga da bude što tanje. Premazati tijesto maslacem te ga preklopiti da dobijete četverokut. Ostaviti tijesto u frižideru 20-ak minuta.  Razvaljati ga na tanko te rezati kvadratiće. Od njih praviti kiflice. Pobrašniti tepsiju te poredati kiflice. Staviti tepsiju u prethodno zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva oko pola sata. Po želji premazati kiflice žutanjkom te ih ukrasiti kimom ili sezamom.


P.S. Što vi više koristite maslac ili margarin? I zašto?

Broj komentara: 13:

What's for dessert? kaže...

Divne kiflice!

Kupujem maslac i gdje god vidim u receptu margarin zamijenim ga maslacem. Isto tako ne kupujem ni biljno vrhnje. Jednostavno, ne vjerujem u biljne prerađevine mliječnih proizvoda. Zna se tko daje mlijeko.

jubistacha kaže...

@Tamara: u to ime mogu samo reći: muuuuuu :)

Bite my cake kaže...

Krasne su kiflice! Meni margarin ne smeta, koristim ga ponekad :)

Unknown kaže...

Ja sam totlno izbacila maslac a to biljno vrhnje i sl. nikada nisam ni upotrebljavala.
Kiflice kao i obično kod tebe izvrsne!

Marijana kaže...

Odlične su!!!

Just Cake Girl kaže...

Ja u većini slučaja koristim margarin...al ove kiflice su predobre ;)

jasna varcakovic kaže...

Od margarina sam se totalno odvikla...
Krasne kiflice!

J e l e n a kaže...

Volim ih u svim izdanjima. Margarin treba zaobići kompletno ukoliko se može. Nemojmo zaboraviti i ekonomski efekat, jer je mnogima na žalos puter luksuz. Kada sam pročitala sastav margarina zavrtelo mi se u glavi.

Petra Kranjica kaže...

Koristim i maslac i margarin. Istina češće maslac ali nisam ni sasvim izbacila margarin. Biljno slatko vrhnje sam probala jednom i nikada više. Ipak je mu slatko vrhnje punp , puno finije.

jubistacha kaže...

@Tamara: hvala!
@Snježa: hvala draga. Ni ja ne koristim biljna vrhnja za šlag...
@Marijana: hvala!
@Just Cake Girl: hvala!
@Jasna: i ja isto. Koristim maslac kada i gdje mogu.
@Jelena: znam da je maslac mnogo skupnji od margarina i zato je teže odreći se istog...
@kranjica: biljno slatko vrhnje ima užasan okus, barem za mene...

tanja kaže...

Kiflice su krasne! I ja ne nikad ne koristim margarin...

Jafi kaže...

Prelepe su :)

Branka - byB kaže...

Super su ti kiflice , jako lijepe ! I vjerujem isto tako i ukusne. Ja glasam za maslac, uvijek, jednostavno volim više njegov okus i ne smeta mi kada se osjeti u tijestu i jelima, dok mi god margarina to smeta. Onda još i one priče o margarinu kao nezdravom...., i eto ga, ostane maslac.

Objavi komentar